کد خبر: 10909

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

ایجاد روابط حسنه بین دانشگاه ازاد و وزارت بهداشت در زمینه اموزش پزشکی

منابع آزمون دکتری

 

معاون پزشکی دانشگاه آزاد، علی ابطحی اعلام کرد: مشکلات زیرساختی مربوط به آموزش پزشکی این دانشگاه برطرف و روابط حسنه براساس اعتماد میان دانشگاه و وزارت بهداشت شکل گرفته است.

ابطحی گفت: در سال ۹۲ و ۹۳ وزارت بهداشت بی اعتمادی شدیدی به دانشگاه آزاد داشت و این بی اعتمادی در نامه های ارسال شده به این دانشگاه مشخص بود اما اکنون با تقویت زیرساخت های لازم و رفع مشکلات، روابط میان دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت حسنه شده و براساس اعتماد دو طرف جلو می رود.

وی افزود: در سال های گذشته در دانشگاه آزاد اقدامات خوبی در حوزه جذب هیات علمی، تقویت زیرساخت های آزمایشگاهی، ارتقا مراکز بالینی و توسعه وسایل کمک آموزشی در کلاس های درس پزشکی صورت گرفته است.

معاون پزشکی دانشگاه آزاد افزود : با وزارت بهداشت تعامل خوبی داریم و دانشگاه براساس آمایش سرزمین به دنبال توسعه رشته ها است. وزارت بهداشت نیز به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم است که همه این موارد در دانشگاه شکل گرفته باشد.

مطلب پیشنهادی :  این دانشگاه غیرقانونی است

وی عنوان کرد: در سال گذشته به همراه نماینده شورای گسترش وزارت بهداشت با حضور در استان های مختلف از تمامی واحدهای مجری برنامه های آموزش پزشکی بازدید داشتیم همچنین در سال جاری نیز این برنامه دنبال می شود و به همراه نماینده شورای گسترش وزارت بهداشت به صورت استانی از تمامی واحد­ها بازدید خواهیم داشت.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x