کد خبر: 17701

تاریخ بروزرسانی : 1402/02/16

بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی

منابع آزمون دکتری

بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی

هر رزومه دارای ساختاری مشخص است و مطالب داخل رزومه بایددر قسمتهای مجزا و به ترتیب نوشته شود. بهترین شیوه رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی به این ترتیب است که قبل از شروع توضیحات هر قسمت ، عنوان آنرا با یک تیتر از سایر محتویات جدا و مشخص نمائید.در ابتدا مانند تمام رزومه های کاری و علمی ، مشخصات فردی،سوابق تحصیلی و علیم و پژوهشی نوشته میشود.

(مطالعه فرم پیشنهادی رزومه در مقطع دکتری را فراموش نکنید)

اما نکته قابل توجه در رزومه نویسی برای گروه فنی و مهندسی در قسمت سوابق کاری ،شغلی و مهارت ها است. از مهمترین و ضروری ترین قسمتهای رزومه‌ نویسی برای گروه فنی و مهندسی این بخش می باشد و قسمتی است که مصاحبه گر دقت زیادی می کند. برای تکمیل این بخش از رزومه خود لیستی از سوابق کاری و سمتهای خود در گذشته تهیه نموده و آنها را مانند سوابق تحصیلی بترتیب از آخر به اول در این قسمت قرار دهید.

• سمت و عنوان شغلی

• نام شرکت، موسسه یا محل کار

• مدت زمان فعالیت

• مسئولیتهای سمت و کارهای مهم انجام شده

قسمت حساس بعدی در یک رزومه ،بخش مهارت های فنی شما است.پس از ذکر تحصیلات و سوابق حرفه ای، بخشی از رزومه خودتان را به توضیح مهارتهایتان اختصاص دهید. این مهارتها می توانند هم شامل مهارت های فنی و تکنولوژیکی مانند کار با نرم افزار یا سخت افزارهای مختلف باشد و هم شامل مهارتهای فردی مانند کارگروهی، مسئولیت پذیری، خلاقیت، نظم پذیری، میزان آشنایی با زبانهای خارجی و غیره… .زمانی که مهارتهای خود را بیان می کنید ، میزان آشنایی خود با هر مورد را صادقانه قید نمائید یعنی مشخص کنید تا چه اندازه با زبان انگلیسی آشنا هستید (برای کسب اطلاعات تکمیلی ویژگی های یک رزومه کاری کلیک کنید)

www.phdphd.org

.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x