کد خبر: 16966

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/14

اولویت های پژوهشی شرکت های دانش بنیان + حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات

منابع آزمون دکتری

 

اولویت های پژوهشی

اولویت های پژوهشی شرکت های دانش بنیان + حمایت ستاد توسعه فناوری اطلاعات

با پیشرفت علم و تکنولوژی، امروزه تاریخ انتقضای دانش درثانیه ها خلاصه میشود. در این بین بایست سازمانها سهم سرمایه ی دانشی خود را افزایش دهند و به مرور به سمت کشوری دانش بنیان حرکت کنیم.به طور کلی پایه و اساس شرکت های دانش بنیان و محصولات و خدمات آنها بر اساس بررسی و شناخت شرکت های انتقال تکنولوژی و همچنین بررسی اسناد سازمان ملل و اسناد کشوری در حوزه تجارت،صادرات و سرمایه و تولید پایه ریزی شده است.

حمایت مالی ۹۰ میلیون تومانی از طرح های دوره دکتری

برای بسط فعالیت این نوع شرکتها و ایجاد زیرساخت حرکت به سمت کشور دانش بنیان باید تمام سازمان های ذیربط با هم همکاری مفید داشته باشند(برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اولویت راه اندازی شرکت های دانش بنیان توسط اساتید و دانشگاه ها کلیک کنید)

 پیرو حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سامانه اولویت ها، شرکتهای دانش بنیان حوزه ICT می توانند به مدت یک سال اولویت های پژوهشی/طرحهای پژوهشی خود را به صورت رایگان در این سامانه اعلام کرده و در اختیار تمام نهادها و افرادی که میخواهند اما نمیدانند چه کنند، قرار گیرد. شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ICT می‌توانند نیازمندی‌های فناورانه خود را به‌منظور توسعه محصولات دانش‌بنیان در قالب اولویت پژوهشی یا طرح پژوهشی در این سامانه به‌صورت رایگان اطلاع‌رسانی کنند. این شرکت‌ها می‌توانند به کمک ظرفیت ایجادشده توسط این سامانه، از ظرفیت جامعه دانشگاهی در راستای توسعه محصولات دانش‌بنیان خود بهره‌مند شوند.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

از سوی دیگر پژوهشگران و محققان می‌توانند با تعریف پایان‌نامه‌های خود در راستای اولویت های پژوهشی شرکت های دانش بنیان ، از مزیت‌های مختلف آن همچون حمایت مالی، کسر خدمت سربازی و قرار گرفتن در لیست اولویت‌های استخدامی شرکت‌های دانش‌بنیان کشور استفاده کنند.

فارغ‌التحصیلان نیز می‌توانند طرح‎های پژوهشی دستگاه‌های کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان را جستجو کرده و برای انجام آن اقدام کنند.
در این سامانه قابلیتی تحت عنوان ماژول «به من اطلاع بده» پیش‌بینی‌شده است که محققان می‌توانند به کمک آن، با تعریف برخی از کلیدواژه‌ها، در صورت تعریف اولویت پژوهشی و یا طرح پژوهشی جدید توسط یک دستگاه دولتی‌ها و یا یک شرکت دانش‌بنیان، در زمینه موردعلاقه‌شان، از آن مطلع شوند. شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند با استفاده از این سامانه از طرح‌های پژوهشی دستگاه‌های دولتی آگاه شده و برای اخذ پروژه‌های تحقیقاتی از دستگاه‌های دولتی اقدام کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x