کد خبر: 13141

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/04

زبان انگلیسی، زبان علم روز دنیاست

منابع آزمون دکتری

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی، زبان علم روز دنیاست

زبان انگلیسی ، زبان علم روز دنیاست. کتابهای تخصصی، مقاله ها و سمینارهای بین المللی، همه و همه به زبان انگلیسی تولید می شوند و این تولید بسرعتی شگرف رخ می دهد و سوال اینست که آیا همه این کتابها و مقاله ها به فارسی ترجمه می شوند؟ مشخصا جواب منفی است. سوال مهم بعدی اینست که با توجه به حجم وسیع ترجمه های نارسا در بازار، آنچه شانس ترجمه می یابد تا چه حد به متن اصلی نزدیک است؟ تا چه حد حق مطلب را ادا کرده است؟ اینها همه مواردی است که با اندکی تفکر میتواند بر لزوم یادگیری زبان برای قشر دانشگاهی این مرز و بوم صحه بگذارد. قطعا افرادی که این نیاز را حس کرده اند و به دنبال ارتقای دانش انگلیسی خود هستند، افرادی خلاق، نوگرا و جویای افقهای جدید در رشته تخصصی خود هستند و می خواهند فرصتهای ناب بهره مندی از علم روز دنیا به زبان انگلیسی را از دست ندهند.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

نمره قابل قبول زبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

در کشور ما هم مانند بسیاری از کشورهای دیگر در مواد آزمون دانشگاهها درس زبان انگلیسی گنجانده شده است که همین هم تاییدی است بر لزوم این دانش در تحصیل در همه رشته های تخصصی که وجود دارد. بسیاری از دانشجویان برای کسب درصد خوب، به دنبال یادگیری زبان می روند و بسیاری دیگر از آن قطع امید می کنند. اما همینکه در مقطع ارشد وارد می شوند و به مرحله مقاله و پایان نامه نوشتن می رسند آه از نهادشان بر می آید که ایکاش زبان را جدی گرفته بودند. البته این شامل حال دانشجویان اصیل و واقعی می شود که در صدد خرید مقاله و پایان نامه و کتاب نیستند و از فریب خود و دیگران مشمئز می شوند.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

زبان انگلیسی

برای مشاهده مطالب مرتبط با آزمون های زبان دکتری کلیک کنید.

برای موفقیت در کسب درصد خوب در کنکور هدف کوتاه مدت خوبی است و انگیزه ای برای ورود به مسیری جدید با افقها و چشم اندازهای منحصر بفردی که سواد انگلیسی بر چشمان مشتاق و کنجکاو شما می‌گستراند. چرا که یادگیری هر زبان جدید، دریچه‌ای به یک دنیای جدید است. چه رسد به زبان انگلیسی که خواهی نخواهی زبان بین‌المللی علم روز است و هرگز نمی‌توان از اهمیت آن خصوصا در مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری چشم پوشید. سطح صفر و پایین در زبان انگلیسی یعنی فاجعه، فاجعه‌ در جامعه دانشگاهی کشوری که می‌خواهد به فردا بپیوندد و چه بسا خود “فرداآفرین” باشد و در عرصه‌های جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد. زبان علم زبان انگلیسی است. پس تا وقتی “فارسی” زبان دنیا نیست، ناگزیر به یادگیری سواد “انگلیسی” هستیم. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که به اهمیت دانش انگلیسی در موفقیت تحصیلی، پژوهشی و شغلی خود پی برده اید و از طرفی وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی میگذرانید بهترین فرصت است تا از این تکنولوژی به نفع یادگیری خود بهره برداری کنید.

جهت دریافت مشاوره تحصیلی برای آزمون دکتری و دریافت 10% منابع دکتری و سرفصل های پرتکرار

از طریق واتس اپ به شماره 09306406058 پیام داهید یا روی لینک زیر بزنید:

مشاوره در واتساپ

در هرصورت شما میتوانید در اینستاگرام هم به اخبار آزمون دکتری و مشاوره دسترسی داشته باشید:

برای دیدن صفحه رسمی phdphd.org در اینستاگرام کلیک کنید.

تیم پشتیبانی پایگاه دکتری

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x