کد خبر: 11780

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

زمان برگزاری چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

منابع آزمون دکتری

 

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر  3 شهریورماه ۹۶ در ۵۳ شهرستان و ۱۱۸ حوزه امتحانی برای ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ داوطلب شامل ۲۲۲ هزار و ۷۳۶ نفر زن و ۱۷۹ هزار و ۶۹۴ نفر مرد، برگزار می شود.

توکلی ادامه داد: آزمون تعداد ۲۲۴ هزار و ۲۱۴ متقاضی شامل متقاضیان گروه های ۱، ۲، ۳ و ۴ در نوبت صبح و آزمون ۱۷۸ هزار و ۲۱۶ متقاضی شامل متقاضیان ۵ و ۶ در نوبت بعد از ظهر شرکت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از فردا سه شنبه ۳۱ مرداد توزیع و متقاضیان با ورود به سایت سازمان سنجش می توانند کارت خود را دریافت کنند. متقاضیان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲ شهریورماه می توانند کارت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

در ادامه افزود: به هر متقاضی دو بسته آزمونی داده می شود که بسته اول شامل یک برگ پاسخنامه و یک جلد دفترچه آزمون عمومی (دفترچه شماره یک) و بسته دوم شامل دفترچه آزمون تخصصی (دفترچه شماره دو) است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

توکلی اضافه کرد: دفترچه آزمون عمومی دارای ۱۰۰ سئوال می باشد و متقاضیان باید متناسب با گروه عنوان شغلی سئوالات را در مدت ۱۱۰ دقیقه پاسخ دهند. تعداد سئوالات تخصصی عناوین شغلی هر یک از گروه ها در برگ راهنما درج شده است و متقاضیان باید متناسب با آن، در مدت ۸۰ دقیقه به این سئوالات پاسخ دهند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x