کد خبر: 13190

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

شرایط تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ آزاد

منابع آزمون دکتری

رئیس مرکز سنجش و پذیرش اعلام کرد : پذیرش تکمیل ظرفیت دوره دکتری زیر نظر سازمان سنجش خواهد بود که احتمالاً هفته آینده ثبت‌نام آن اعلام میگردد.

امسال هم تکمیل ظرفیت انجام میشود و بر مبنای ظرفیتی که شورای گسترش وزارت علوم اعلام کرده است اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.

تعدادی از داوطلبان ثبت‌نام نمی‌کنند تا در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ آزاد ثبت نام کنند اما در نظر داشته باشند واحدهای خوب دانشگاه‌ آزاد ظرفیت‌شان پر شده و امکان ثبت نام در این واحدها وجود ندارد.

ایشان ادامه داد: امسال آزمون ارشد و دکترا را سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار نمود و بر همین اساس تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ آزاد نیز تحت نظر این سازمان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو استعداد درخشان دکتری دانشگاه ارومیه در سال 1404-1403

وی همچنین تاکید کرد : تنها یک بار تکمیل ظرفیت برای دوره‌های دکتری خواهیم داشت. با توجه به اینکه هماهنگی های لازم با سازمان سنجش در حال انجام است، به زودی زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت دکتری 96 این دانشگاه اعلام می شود.

برخی داوطلبان به نتایج دوره های دکترا و کارشناسی ارشد اعتراض دارند که می توانند اعتراضات خود را به ستاد پاسخگویی این مرکز از طریق ۴۷۴۳ و یا به سایت اینترنتی www.azmon.org مراجعه کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x