کد خبر: 10173

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

آرامش دانشگاه با عملکرد مطلوب صندوق رفاه دانشجویان

منابع آزمون دکتری

رئیس مرکز حراست وزارت علوم گزارش داد : در بازدید های انجام گرفته عملکرد صندوق رفاه دانشجویان مثبت بوده و کارها و برنامه ریزی های انجام شده توسط این صندوق باعث ایجاد ارامش در فضای دانشگاه ها شده است که در نتیجه کارهای موثر در برطرف کردن مسائل و نیازهای دانشجویان می باشد.

طبق اعلام روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان : به وجود اوردن انگیزه و اعتماد در بین دانشجویان از وظایف بخش حراست است که صندوق رفاه دانشجویان با ایجاد شرایط مناسب و تسهیلات اسان به دانشجویان در فضای دانشگاه ها، همکاری موثری با این حوزه داشته است.

طبق آسیب شناسی در گذشته و برنامه ریزی های موثر بلند مدت وکوتاه مدت صندوق رفاه دانشجویان امسال خوشبختانه با اقدامات موثر این صندوق بسیاری از مطالبات صندوق دریافت گردیده و شاهد رشد بالای این صندوق در بخش درآمدزایی هستیم که این کار باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی به دانشجویان شده است.

مطلب پیشنهادی :  نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1403 اعلام شد

نیاز امروز جامعه رشد بیشتر توسعه علمی و فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فراهم کردن محیطی امن برای دانشجویان است که با ایجاد یک مدیریت واحد خدمات رفاهی دانشجویی به تمرکز مسئولین دانشگاهی  بر خدمات آموزشی و توسعه علمی کمک فراوانی نموده است.

همسو کردن سیاستگذاری ها در این بخش امکان بررسی و ارزیابی فعالیت ها در جهت بهتر انجام شدن آنها را نیز برای نهادهای نظارتی آسان تر می نماید.

سامانه مشاوره تخصصی آزمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x