کد خبر: 16910

تاریخ بروزرسانی : 1401/07/10

تدریس درمقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاداسلامی برای اساتید بامدرک Ph.D امکانپذیر شد

منابع آزمون دکتری

تدریس درمقطع کارشناسی ارشد

تدریس درمقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاداسلامی برای اساتید بامدرک Ph.D امکانپذیر شد

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، به نقل از دانشگاه آزاد، به منظور استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی(جهت دریافت اطلاع از صدور کد تدریس برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید)، تدریس دروس مقطع کارشناسی ارشد توسط آن دسته از اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی که فرآیند ارتقا مرتبه علمی آنها در حال انجام است در این دانشگاه بلامانع خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: در این دانشگاه تدریس دروس ارشد توسط اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی که فرآیند ارتقا مرتبه علمی آنها در حال انجام است، بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به بخشنامه صادره در رابطه تدریس درمقطع کارشناسی ارشد ، افزود: باتوجه به اینکه تعداد قابل توجهی از اعضای هیات علمی دارای مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی در حال گذراندن فرایند ارتقا مرتبه علمی خود به استادیاری هستند، تدریس در مقطع کارشناسی ارشد توسط آنها امکانپذیر و بلامانع است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ﺑﺪون آزﻣﻮن داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبائی ﺳﺎل تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: این امکان به دلیل زمانبر بودن فرآیند ارتقا، اخذ پذیرش یا چاپ مقالات برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی در نظر گرفته شده است. وی خاطر نشان کرد: تدریس مربیان در مقطع کارشناسی ارشد از پیشنهادات مطرح شده معاونان آموزشی واحدهای دانشگاهی به منظور استفاده از خدمات علمی و آموزشی دارندگان مدرک دکتری تخصصی با مرتبه علمی مربی است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x