کد خبر: 5099

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

آزمون جامع در دکترا

منابع آزمون دکتری

آزمون به طور هماهنگ برگزار خواهد شد. دانشجویان مشمول آزمون جامع که در ترم جاری درس فوق را اخذ نموده اند، با معرفی استاد راهنما و تایید رئیس بخش و ارسال اسامی توسط معاون آموزشی دانشکده به دفتر تحصیلات تکمیلی، می توانند مجوز شرکت در آزمون را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که تمامی نمرات دروس آموزشی این دانشجویان باید ارسال و قفل آموزش شده و معدل آنها نیز 16 و یا بالاتر باشد.

لازم است معاونین محترم آموزشی دانشکده ها لیست دروس امتحان جامع همراه با اسامی دانشجویان و برنامه زمان بندی دروس امتحانی به صورت تايپ شده به دفتر تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال گردد.

دانشجویانی می توانند در آزمون جامع شرکت نمایند که معدل نمرات آموزشی آنها حداقل 16 بوده و کلیه نمرات آنها توسط آموزش کل قفل شده باشد. ضمنا دانشجویان متقاضی شرکت در آزمون جامع، باید واحد مربوط را در ترمی که متقاضی شرکت در آزمون می باشند (ترم تابستان) اخذ نموده باشند.

دانشجویانی که بدون آزمون وارد دانشگاه شده اند،(دانشجویان سهمیه استعداد درخشان و سهمیه مربی) بایستی علاوه بر دارا بودن شرایط بند 3 ، مدرک زبان انگليسي مطابق مقررات دانشگاه را به دفتر تحصيلات تکميلی دانشگاه ارائه نمايند.
 ارائه مدرک معتبر زبان (مدرک زبان تا 2 سال معتبر است) با حداقل نمره ۵۰ از آزمون (mche) (یا معادل آن در سایر آزمون‌ها) تا قبل از آزمون جامع دکتری برای پذیرفته شدگان الزامی باشد. سایر آزمون های زبان معتبر و نمره قابل قبول آنها به قرار ذیل 
IELTS (5) –TOEFL(PBT)(450)-TOEFL(IBT)(50)-TOEFL(CBT)(50)-TOLIMO(450)
می باشد.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x