کد خبر: 8225

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/08

آزمون زبان تولیمو خرداد ماه در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد

منابع آزمون دکتری

117 دوره آزمون زبان پیشرفته، صبح روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۳/۴ به طور همزمان در ۱۰ شهر مختلف کشور شامل شهرستانهای: اصفهان، آمل، بندرعباس، تبریز، تهران، رشت، شیراز، کرمانشاه، گرگان و مشهد برگزار خواهد شد.

برگه راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌‌شنبه ۹۶/۳/۲ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. بدیهی است که هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه نماید.

نکته: داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند.

ضمناً به اطلاع می‌رساند که واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت ۹۶/۳/۴ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۲۱۶۳-۰۲۱ تماس حاصل نموده و از مراجعه حضوری خودداری نمایند.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x