کد خبر: 10230

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

آشنايي با پايگاههاي اطلاعاتي Engineering Village

منابع آزمون دکتری

 

بانك اطلاعاتي Engineering Village جامع مهندسي كه محصول شركت Elsevier Engineering Information مي باشد، مجموعه كامل چندين بانك اطلاعاتي در زمينه هاي فني و مهندسي است و امكان جستجو در 7ميليون چكيده مقالات مجلات فني مهندسي، گزارشهاي فني، مقالات ارائه شده در كنفرانس ها و سمينارها و گزارش هاي ثبت اختراعات و استانداردها را به محقق مي دهد.

اين بانك اطلاعاتي جامع شامل منابع زير است:

1- Compendex جامع ترين پايگاه اطلاعاتي كتابشناختي براي تحقيقات مهندسي است 

کل مباحث موضوعي مهندسي و علوم كاربردي بطور كامل نمايش داده مي شوند.پوشش موضوعي آن در مهندسي هسته اي، مهندسي زيست پزشكي، حمل و نقل، مهندسي شيمي، تكنولوژي نوري، مهندسي كشاورزي و تكنولوژي تغذيه، مهندسي كامپيوتر و فرآوري داده ها، فيزيك كاربردي، الكترونيك و ارتباطات، كنترل، معدن، مكانيك، مواد، نفت، هوا و فضا، مهندسي خودرو همچنين زيرگروه هاي آنها و رشته هاي ديگر مهندسي مي باشد.

2- CRC ENGnetBASE  دسترسي به بعضي از درستنامه هاي مهندسي برجسته دنيا كه توسط CRC Press منتشر شده اند را امکان پذیر می کند. ENGnetBASE  دستيابي و جستجوي تمام متن در 175 درستنامه معتبر فني مهندسي را  به صورت online داراست.

3- Techstreet standards يكي از بزرگترين مجموعه هاي استانداردها و مشخصات صنعتي را به شما نمایش مي دهد كه از بيش از 350 سازمان استاندارد برتر در حال جمع آوري است.

Techstreet منابع اطلاعاتي Mission-Critical و ابزارهاي مديريتي را براي مهندسين ایجاد مي كند.

4- USPTO Patents

USPTO مخفف(United States Patent and Trademark Office) اداره ثبت اختراع و علائم تجاري آمريكا مي باشد كه امكان دسترسي به كليه گزارش هاي ثبت اختراعات از سال 1790 را فراهم مي آورد و هر هفته به روز رساني انجام می گردد.

5- esp@cenet  دسترسي به گزارش هاي اختراعات ثبتی توسط اداره هاي ثبت اختراع ملي در اروپا مضاف برآن دسترسی به  اداره ثبت اروپايي(EPO) و WIOP و ژاپن را فراهم می سازد.

6- Scirus جامع ترين موتور جستجوي اطلاعات علمي اينترنتي می باشد. موتور جستجوي Scirus با توجه به آخرين تكنولوژي طراحي شده و به دانشمندان، وسایر و امكان مي دهد كه جستجوي خود را فقط به سايت هاي اينترنتي علمي محدود نماید. Sciruce بيش از 135 ميليون صفحه علمي، عبارت از 120 ميليون صفحه وب همچنين 17 ميليون ركورد از منابعي از قبيل Science Direct، MEDLINE on BioMedNet، Beilstein on ChemWeb، US Patent Office، Mathematics Preprint Server، Chemistry Preprint Server، E-Print ArXiv، CogPrints و NASA را پوشش دهی کند..

عضويت درEngineering Village 2

با توجه به اينكه دسترسي به Engineering Village  بر اساس  IP Addressها تنظيم گردیده است و لزومی به وارد كردن user name و password ندارد با عضويت(Register) در Engineering Village 2  و ايجاد يك پوشه شخصي(My Folder) می توان از امكاناتي مانند ذخيره جستجو ها (Saved Searchs) و E-mail Alerts و  Save to Folderهم استفاده داشت.

جهت اطلاعات تکمیلی به ادرس http://www.iranresearches.ir مراجعه نمایید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x