کد خبر: 10245

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/13

آشنایی با پایگاه اطلاعاتیEMBASE

منابع آزمون دکتری

 

EMBASE یکی از  بزرگ ترین مجموعه های اطلاعاتی الکترونیکی است که توسط Elsevierتهیه وارائه می شود.

Embase، بانک اطلاعات زیست پزشکی و  دارویی است که توسط الزویر تولید شده است. پوشش منابع این پایگاه از سال از سال ۱۹۴۷ تاکنون است . Embase  بیست ۲۰ میلیون رکورد را از بیش از ۷۰۰۰ نشریه معتبر و فعال زیست پزشکی، از ۷۰ کشور در سرتاسر دنیا پوشش میدهد، ضمن اینکه با پوشش بیش از ۱۸۰۰ عنوان زیست پزشکی که به وسیله Medline ارایه نمی شود پوشش جامع و عمیق متن کامل منابع زیست پزشکی را فراهم نموده است. Embase با پوشش جامع،  موثق و قابل اعتماد از مرتبط ترین ادبیات زیست پزشکی به طور مداوم اطلاعات مورد نیاز کاربران این حوزه را ارایه می نماید. این پایگاه از طریق تعدادی از فروشندگان پایگاه های آنلاین قابل دسترسی است.

Embase به وسیله  Emtree، گنجینه بی همتای علوم زیستی حمایت می شود. Emtree   به صورت  بسیار جامع و ساختارمند تمام توضیحات واژه شناسی حوزه زیست پزشکی، مواد مخدر، نمایه بیماری ها و بازیابی را فراهم می کند.
Embase  در پیشرفت کشفیات جدید زیست شناسی و داروسازی، نقش کلیدی باز می کند و مفتخر به حمایت از جامعه جهانی دانشمندان زیست پزشکی، حرفه ای های بالینی و تنظیم کنندگان اطلاعات حرفه ای زیست پزشکی دنیا است.

پوشش موضوعی : این پایگاه گستره موضوعی بسیار وسیع دارد و حوزه های مختلف پزشکی از جمله: پزشکی بالینی، داروسازی، بهداشت و دندانپزشکی، آسیب شناسی، بهداشت عمومی، بیماری های پوستی، بیماری های دستگاه گوارش، بیماری های زنان و زایمان ، بیماری های کودکان ، جراحی، داروشناسی، دامپزشکی، دستگاه گردش خون ، ژنتیک، سرطان ، شیمی حیاتی، فیزیک زیستی، طب هسته ای، عصب شناسی، روانپزشکی، میکروب شناسی، ایمنی شناسی، جراحی پلاستیک را پوشش می دهد .

برای ورود به پایگاه Embase بر روی لینک زیر کلیک نمایید

 http://www.embase.com

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x