کد خبر: 10377

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

آشنایی با پرتال منابع دیجیتال پزشکی وزارت بهداشت (PMDR)

منابع آزمون دکتری

نظر به مشکلات موجود در دسترسی کاربران به منابع کتابخانه دیجیتال پزشکی و جهت رفع مسئله پرتال منابع الکترونیکی پزشکی با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فن آوری و کمیته تأمین منابع علمی وزارت بهداشت، پرتالی بنام PMDR تهیه و در اختیار کاربران دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته است.

PMDR  مخفف (Portal of Medical Digital Resources) می باشد و در حال حاضر کاربران محترم از طریق آدرس www.pmdr.hbi.ir به اغلب پایگاه های اطلاعاتی به صورت کامل دسترسی دارند. از این روی لازم است که اعضای هیأت علمی، پژوهشگران و دانشجویان از طریق IP  دانشگاه به آدرس مذکور مراجعه و جهت استفاده از امکانات پرتال در سایت مورد نظر ثبت نام کنند. کلیه اعضای هیأت علمی و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی در صورت تمایل به استفاده از این پرتال، می توانند وارد محیط اصلی این پرتال شده و پس از ثبت نام (register) و دریافت کدفعالسازی (که معمولاً چند روزی طول می کشد)، نسبت به دریافت نام کاربری و کلمه عبور خود اقدام نمایند.به این نکته توجه کنید که هر فرد با داشتن نام کاربری و کلمه عبور خود در این پرتال، می تواند به پایگاه های اطلاعاتی فوق در محیط خارج از دانشگاه دسترسی داشته باشد.

پوشش موضوعی این پرتال شامل:

 پزشکی و حوزه های مرتبط شامل طب گیاهی و التقاطی، دندانپزشکی، درماتولوژی، زنان و زایمان، علاج بمثل، طب داخلی، پزشکی (عمومی)، پرستاری، چشم پزشکی، سیستم های دیگر پزشکی، گوش و حلق و بینی، آسیب شناسی، طب اطفال، مفردات پزشکی و داروسازی، جنبه های عمومی پزشکی، جراحی، درمانشناسی، داروشناسی.
این پرتال توسط مؤسسه نسیم ایمان و با همکاری مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی معاونت تحقیقات و فن آوری و کمیته تأمین منابع علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه گردیده است.
www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x