کد خبر: 22017

تاریخ بروزرسانی : 1396/10/13

آغاز ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

منابع آزمون دکتری

دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران

ثبت نام دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران طبق زمان بندی اعلام شده از چهارشنبه ۲۶ مهرماه آغاز شده است.دهمین جشنواره وب و موبایل ایران به مدت ۱۲۰ روز ادامه خواهد داشت که در ۶۰ روز اول سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها فرصت دارند در جشنواره شرکت کنند تا پس از بررسی توسط کمیته ثبت آثار وارد بخش داوری شوند. در این دوره فرآیند بررسی و داوری سایت‌ها نیز ۶۰ روز به طول خواهد انجامید. در پایان در هر گروه یک برنده به انتخاب داوران و یک برنده به انتخاب مردم معرفی می‌شوند.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، در دهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران تغییرات بزرگی در بخش داوری وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها ایجاد شده که حاصل بررسی کارشناسی دقیق تمام پیشنهادها و انتقاداتی است که در طول سال‌های گذشته به فرآیند داوری جشنواره وارد بوده است.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

برگزارکنندگان جشنواره بر این باورند که این دوره از نظر کیفی و کمی و با توجه به فرآیندها و ملاک‌های داوری می‌تواند بهترین دوره جشنواره وب و موبایل ایران باشد.

اختتامیه دهمین جشنواره وب و موبایل ایران امسال با حضور بیش از هزار نفر از فعالین این حوزه ۲۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد. در این مراسم علاوه بر اعلام برندگان سال ۹۶ برخی از چهره های مطرح این حوزه به سخنرانی می‌پردازند.

آدرس ایمیل : support@iwmf.ir

آدرس سایت : http://iwmf.ir

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x