کد خبر: 12528

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

آمار ثبت نام در دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کرد: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و تاکنون برای ثبت نام در این پذیرش اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ شهریورماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: به متقاضیانی که ثبت نام نکرده اند و متقاضیانی که پیش از این ثبت نام کرده اند، توصیه می شود برای ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود تا تاریخ ۱۱ شهریورماه اقدام کنند.

توکلی گفت: تا امروز ششم شهریورماه تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۳ داوطلب در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی (مهرماه ۹۶) ثبت نام کرده اند.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: ظرفیت پذیرش در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی ۱۸۱ هزار و ۷۲۵ نفر است.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، متقاضیان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x