کد خبر: 3458

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

آیا مطالعه کتاب های مرجع برای ازمون دکتری کافی است ؟

منابع آزمون دکتری

کافی نیست اما لازم است !

اینکه اطمینان کسب کنیم با گذشت چندین سال از دوره تحصیلی و رسیدن به بالاترین مقطع تحصیلی در کشور که چه منابعی را مطالعه کنیم هنوز در داوطلبین آزمون دکتری به نمره ی ایده آل خود نرسیده است .
همواره این منابع با روند متفاوت در برگزاری سازمان سنجش در حال تغییر هستند و الگوی مناسب و یکتایی برای مطالعه ی آنها وجود ندارد .
اینکه بدانیم در چه مواردی می توان فقط به این گروه از منبع های تخصصی تکیه کرد سوالی است که مدت ها ذهن متقاضیان را درگیر کرده و پاسخ منطقی به آن داده نشده است .

با اینکه منابع مرجع دید کامل و جامع ترین در قبال سرفصل ها و عنوان های مطالعاتی هستند اما چون گاهی ترجمه یا مطالعه ناموزون آنها در برگردان فارسی دچار تغییر میشود نمیتواند اطمینان 100% برای داوطلبین بوده و زمان از دست رفته هم ریسک بزرگی در این آزمون عجیب خواهد بود.

بهترین منبعی که میتواند شما را در مطالعه این آزمون همراهی کرده و مرجعی بهتری باشد یک دست نویس خودنوشت است ، توجه کنید منظور جزوات دانشگاهی و استادان نیست که در کلاس ها نت برداری از آنها صورت گرفته است بلکه مشاهده شما از رفرنس ها و خلاصه برداری تصویری است .

این که حافظه ی شما بتواند دست نویس هایتان را مرجعی قابل اطمینان کند کار دشواری نیست ، پس بدانید هر داوطلب یک مولف میتواند باشد، زمان را از دست ندهید استفاده درست از منابع را تکمیل کنید .

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x