کد خبر: 5320

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/18

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟

منابع آزمون دکتری

پردرآمدترین رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟

 

🔴 آینده شغلی رشته های علوم انسانی چه خواهد بود ؟

یکی از پر در آمد ترین گروه رشته هایی که در همه مقاطع تحصیلی مورد اهمیت است، رشته های زیر شاخه علوم انسانی است. ذاتا رشته های انسانی مخصوصا در حوزه مدیریت و حقوق و حسابداری بازار کار خوب ، پر درآمد و به روز تری را دارد. (کدام رشته های علوم انسانی برای خانم ها بهتر است؟)

آمارها نشان می دهد که بسیاری از کدرشته‌های گروه علوم انسانی دیگر رقابتی نیستند و علاقه‌مندان به تحصیل در این گروه می‌توانند به راحتی در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش شوند و ادامه تحصیل دهند اما دانشگاه آزاد اسلامی تعداد رشته پرمتقاضی در این گروه دارد که شناخت آنها خالی از لطف نیست.

از دیپلم تا دکترا چند سال است

اشتغال زنان یکی از مهمترین نشانه های توسعه یافتگی جوامع گوناگون است. در جامعه ایران نیز چند دهه است که موضوع اشتغال زنان به یکی از مسائل حساس اجتماعی کشور تبدیل شده است. البته آمار اشتغال زنان در چند دهه اخیر با رشد محسوسی همراه بوده است، اما آن طور که دکتر نیره توکلی، پژوهشگر مطالعات زنان می گوید، هنوز هم در جامعه ایرانی، اشتغال زنان جدی گرفته نمی شود و موضوع اشتغال زنان در فرهنگ مردسالار حاکم بر جامعه ما به گونه ای است که جایگاه بانوان در درجه اول در خانواده تعریف می شود و نه در اجتماع.(لیست دانشگاه های ازاد تهران رشته انسانی)

تعداد دانشجویان مقطع دکتری برحسب گروه آزمایشی و جنسیت

طبق آمار واصله از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری/مرکز ملی آمار/ مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی مشاهده می شود که بیشترین سهم زنان دانشجو در مقطع دکتری در رشته های علوم پایه می باشد و درمقابل ، سهم زنان در گروه فنی مهندسی در کمترین حالت ممکن بین سایر گروه های آزمایشی را دارد.

بهترین منابع آزمون دکتری چیست؟

بی میلی زنان در مقطع دکتری نسبت به رشته های فنی و مهندسی مشهود است.

پر متقاضی ترین رشته ها در مقطع دکتری بین زنان ، رشته های علوم پایه (63 درصد زنان و 37 درصد مردان) می باشند.

یکی دیگر از دلایلی که در کم‌رنگ‌شدن یا بی‌اهمیت شمردن علوم انسانی مؤثر بوده، عدم شناخت کافی از مشاغل این رشته است. هیچ میدونید رشته انسانی چه شغل هایی دارد ؟  اکثر خانواده‌ها به طور کامل با کار یک پرستار، پزشک، رادیولوژیست، مهندس معمار و… آشنا هستند، اما کمتر کسی در مورد جزئیات و اهمیت شغل یک اقتصاددان اطلاع دارد. این موضوع در صورتی است که شاید تأثیر یک اقتصاد‌دان در رشد کشور، بیش‌تر از تأثیر یک پزشک باشد. البته اصلاً قصد کم‌توجهی یا بی‌اهمیت جلوه‌دادن مشاغل دیگر را نداریم، بلکه در حال مقایسه و پررنگ کردن شغل‌های علوم انسانی در کنار مشاغل معروف هستیم. با تمام این تفاسیر و طبق گفته‌ی سخنوران و پژوهشگران برتر دنیا، اهمیت و ضرورت علوم انسانی برای یک جامعه بیشتر از هر چیز دیگری است. این علوم انسانی هستند که باعث افزایش آگاهی جامعه، مدیریت بهتر و رشد اقتصادی می‌شوند، که همه این‌ها در کنار هم، یک جامعه قدرتمند و آگاه را تشکیل خواهد داد که در برابر هیچ‌چیز، شکننده نخواهد بود.

حقوق ماهیانه مددکار اجتماعی چقدر است؟

این رشته‌ها شامل حقوق، حسابداری، روانشناسی، مدیریت بازرگانی، مددکاری اجتماعی، برنامه‌ریزی اجتماعی و تعاون، علوم تربیتی، مطالعات خانواده، علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت مالی، هتلداری، علوم ورزشی، گردشگری، مدیریت اموربانکی، مدیریت امور گمرکی، مدیریت صنعتی است که در واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران غرب، تهران شمال، تهران شرق، تهران جنوب، تبریز، نجف آباد، کرج، هشتگرد، علوم پزشکی تهران، اسلامشهر، الکترونیکی، دماوند، رودهن، شهر قدس، فیروزکوه، ملارد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمانشاه، رشت، بندرعباس، یزد ارائه می‌شوند.اما نمی توان بطور قطع یک رشته را پردرآمدترین شغل رشته انسانی نامید اما درباره رشته های تاپ انسانی که از قضا درآمد خوبی هم دارند در ادامه صحبت می کنیم :

دکترا چند سال است

🔴 مهاجرت به علوم انسانی در تحصیلات تکمیلی!

هرچند علاقه داوطلبان به رشته های علوم انسانی در بدو ورود به دانشگاه پایین است، چندسالی است که مهاجرت از رشته‌های مهندسی که اغلب دانشجویان نخبه‌ای هست به رشته‌های علوم انسانی در مقاطع تحصیلی بالاتر بیشتر شده است که این موضوع نیز تحلیل‌های زیادی را در جریانات فکری – اندیشه‌ای داشته است. محمدقائم خانی فارغ‌التحصیل دانشگاه شریف یکی از پژوهشگرانی است که یافته‌های آماری و تحلیلی ارائه کرده است. در تحقیقی با روش کیفی و به‌منظور جامعه‌شناسی جریان مهاجرت به مصاحبه با 47 دانشجوی فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی دانشگاه شریف، تهران، بهشتی، امیرکبیر، علم و صنعت و چند دانشگاه دیگر پرداخته که این دانشجویان در خلال سال‌های دهه 80 با تغییر مسیر تحصیل و زندگی خود، رشته‌های علوم انسانی و هنر را برای ادامه انتخاب کرده‌اند.(مطالب مرتبط با مشاوره رایگان آزمون دکتری اینجا بزنید)

حوزه آموزش عالی شامل تمامی مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم است که شامل دانشجویان، فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است که زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین دانشگاه ازاد اسلامی اداره شده و دربرگیرنده سطوح : کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای و تخصصی است. اطلاعات دانشجویان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، استادان در حوزه‌های متفاوت علمی، کارکنان شاغل در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی و … در این بخش ارائه می‌شود.(آدرس دانشگاه های آزاد تهران)مشاوره تحصیلی کنکور دکتری

تعداد زیادی از دانشجویان مهندسی در دوره کارشناسی متوجه می‌شوند که برای موفقیت در دنیای فعلی، به اطلاعات و مهارت‌هایی از جنس مدیریت و اقتصاد نیاز دارند. به همین دلیل تغییر رشته می‌دهند تا بتوانند از رشته قبلی بهتر و کارآمدتر استفاده کنند. بعضی از افراد در پی یافتن آرامش گاهی برای خویش، بی‌وقفه در پی تغییر موقعیت و جایگاه‌شان در زندگی‌اند، تا به این وسیله ارضا شوند. برخی دانشجویان دختر در رشته مهندسی احساس ازخودبیگانگی کرده و تناسبی بین رشته و روحیات خود حس نمی‌کنند و در رشته‌هایی مثل مطالعات زنان به دنبال دغدغه‌های خود می‌گردند. دانشجویان گاهی در اثر مواجهه مستقیم با متفکران در فضای دانشگاه، از طریق ورود به مجادلات اندیشه‌ای فعال در جامعه گاه در اثر خواندن آثار مکتوب، گاه به دلیل علاقه به رشته‌ای خاص به شخص یا فکری ویژه تمایل پیدا می‌کنند. این کشش و میل می‌تواند به اندازه‌ای قوی باشد که فرد را از ادامه تحصیل در رشته خود منصرف کرده و به تغییر رشته متمایل کند.

بهترین موسسه برای آزمون دکتری

مشاوره تحصیلی رشته های علوم انسانی آزمون دکتری ( تلفنی- اینترنتی )

✅ این پژوهشگر در نتیجه این تحقیق خود می‌آورد: «تغییر رشته دانشجویان نخبه مهندسی، نه یک جریان طبیعی اجتماعی، بلکه یک جریان اعتراضی است که دلالت‌های سهمگینی در نقد و آسیب‌شناسی نظام آموزش عالی را با خود حمل می‌کند. تمامی افراد مورد مصاحبه، اشخاصی نخبه و به لحاظ توانایی‌های شخصیتی در سطوح بالایی بودند که با سختی و دشواری تمام، بعد از چندین سال تفکر و تلاش و تقلا موفق به تغییر رشته مهندسی و حضور در علوم انسانی شده‌اند.» (رشته انسانی چه شغل هایی دارد)

 

پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران

تفاوت دکتری روانشناسی وزارت بهداشت و وزارت علوم

در زیر توضیحاتی در مورد آینده شغلی رشته های دانشگاهی انسانی در مورد سه رشته، پردرآمدترین رشته های انسانی در ایران آورده شده است:

🔴 آینده شغلی رشته مدیریت:

البته یک فارغ‌التحصیل رشته مدیریت نباید انتظار داشته باشد که از همان بدو امر به‌عنوان مدیر یک شرکت یا کارخانه مشغول به کار گردد. چون بخشی از مطالب و محتوای کلاس‌های مدیریت باید از محیط و سازمان‌های جامعه گرفته شود. بنابراین فارغ‌التحصیل این رشته در ابتدا باید به‌عنوان یک کارشناس در رده‌های پایین‌تر وارد بازار کار شده و سپس به مرور پله‌های ترقی را طی کند. یعنی می‌تواند در طیف وسیعی از شرکت‌ها و سازمانها به‌عنوان مسئول تدارکات، کارگزینی، امور مالی، بازاریابی و… مشغول به کار گردد.

شما میتوانید دروس امتحانی کنکور دکتری مدیریت بازرگانی و راهبردی، آینده شغلی و بازار کار این رشته و منابع پیشنهادی مدیریت بازرگانی و راهبردی در آزمون دکتری را از لینک های زیر مشاهده کنید:

⭐⭐⭐ رشته مدیریت بازرگانی و راهبردی

⭐⭐⭐ رشته مدیریت دولتی

⭐⭐⭐ رشته مدیریت صنعتی

⭐⭐⭐ رشته مدیریت رسانه و اطلاعات

⭐⭐⭐ رشته مدیریت پیشگیری از جرم،جرم یابی و ایمنی ترافیک

⭐⭐⭐ رشته مدیریت فناوری اطلاعات

⭐⭐⭐ رشته مدیریت قراردادهای بین المللی نفت و گاز

⭐⭐⭐ رشته مدیریت آموزشی

فرصت‌های شغلی این رشته همه‌ساله در حال افزایش است. شرکت‌های خصوصی و دولتی در گرایش‌های مختلف این رشته، از استخدام افراد استقبال می‌کنند. اگر به تحصیل و کار در خارج از کشور هم علاقه دارید، این رشته می‌تواند انتخاب بسیار هوشمندانه‌ای باشد و در رشد شخصیت و شأن اجتماعی شما تأثیر بگذارد. برای ورود به این رشته بهتر است دارای مهارت‌های کار گروهی، سخنوری، مذاکره و قوه تحلیلی باشید.

آینده شغلی رشته مدیریت

از دیپلم تا دکترا چند سال است

🔴 آینده شغلی رشته حقوق:

پردرآمدترین شغل رشته حقوق چیست؟ در حال حاضر به دلیل توسعه این رشته و تعداد زیاد فارغ التحصیلان آن، که از دانشگاه های دولتی و غیر دولتی وارد بازار کار می شوند. یافتن کار مناسب برای فارغ التحصیل با دشواری هایی توام است و بخصوص متقاضیانی که علاقه مند به کار خاصی در این رشته هستند. مثل متقاضیان وکالت، با محدودیت هایی مواجه می شوند. اگرچه روند ورود به شغل وکالت که مهم‌ترین شغل در این رشته است کمی پیچیده به نظر می‌رسد اما درحال‌حاضر به دلیل محدود بودن تعداد کسانی که در هر شهر می‌توانند در آزمون وکالت قبول شوند، بازار کار خوبی دارد. با اینحال رقابت بین وکلا نیز زیاد است. در مورد درآمد رشته وکالت باید بگوییم معمولاً وکلایی که چندین پرونده موفقیت‌آمیز داشته‌اند می‌توانند درآمد خوبی را تجربه کنند. گفتنی است بازار کار و فرصت‌های شغلی این رشته برای خانم‌ها و آقایان برابر است.

مطلب پیشنهادی :  ۴ شرط قبولی نهایی داوطلبان دکتری ۱۴۰۳

⭐⭐⭐ رشته حقوق عمومی

⭐⭐⭐ رشته حقوق جزا و جرم شناسی

⭐⭐⭐  رشته حقوق بین الملل عمومی

⭐⭐⭐ رشته حقوق خصوصی

⭐⭐⭐ رشته حقوق نفت و گاز

فارغ‌التحصیلان این رشته، هم می‌توانند به‌صورت شخصی اقدام به تأسیس دفتر وکالت کنند و خدمات مشاوره ارائه دهند و هم می‌توانند با استخدام در شرکت‌های خصوصی، ادارات دولتی و… به‌عنوان یک کارمند، کسب درآمد کنند. آینده و بازار کار این شغل چه در داخل و چه در خارج از کشور، قابل‌توجه است؛ بنابراین هرچقدر دانش و مهارت بیشتری به دست بیاورید، درآمد و دستمزد شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

فارغ‌ التحصیلان‌ این‌ رشته‌ در زمینه‌های‌  زیر می‌توانند فعالیت‌ کنند:

✔️ حقوق قضایی

✔️ وکالت

✔️ محضرداری

✔️ کارشناسی‌ حقوقی‌ یا مشاوره‌ حقوقی‌

نرخ مشارکت اقتصادی به تفکیک استان

نقشه استانی مشارکت اقتصادی در نمودار زیر نشان می‌دهد نرخ مشارکت اقتصادی در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل و همچنین استان‌های همدان و آذربایجان غربی بالای ۴۴ درصد است. اما از طرف دیگر، استان ایلام با نرخ مشارکت اقتصادی ۳۲.۵ درصدی کمترین میزان مشارکت جمعیت در بازار کار را داراست.

در بین شاخص‌های بازار کار، بررسی آمار «بیکاران ۱۵ تا ۲۹ ساله» که تحت عنوان بیکاری جوانان مورد سنجش قرار می‌گیرد، نشان می‌دهد از کل جمعیت حدود ۳ میلیون و ۲۶۱ هزار نفری بیکار کشور، یک میلیون و ۷۲۶ هزار و ۵۹۱ نفر از «زنان و مردان در جستجوی کار» در سن ۱۵ تا ۲۹ سال قرار دارند. بررسی وضعیت بیکاری جوانان در بین مردان و زنان نیز حاکی از آن است که با وجود افزایش ۰.۴ درصدی جمعیت بیکاران جوانان در بین مردان، اما جمعیت بیکاری جوانان در بین زنان ۲۲ هزار و ۸۷۳ نفر معادل ۱.۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

نقشه پراکندگی بیکاری و مشارکت میان استان‌ها

نقش پررنگ زنان در بازار کار استانی

جنسیت عامل مهمی در وضعیت بازار کار ایران است. نرخ مشارکت زنان در ایران همواره در محدوده‌های پایینی (۱۰ تا ۲۰ درصد) قرار داشته است. در کنار این مشارکت کمتر زنان در بازار کار، نرخ بیکاری آن‌ها هم معمولاً بالاتر است.

یکی از تفاوت‌های استانی، تفاوت استان‌ها در میزان مشارکت زنان و اشتغالشان است. در استانی مثل استان مرکزی، جمعیت شاغل مرد ۹ برابر جمعیت شاغل زن است؛ مقایسه شاغلان مرد و زن در استان‌ها را می‌توان در نمودار بالا مشاهده کرد. برای گیلان، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی این نسبت کمتر از ۴ است. بنابراین در این استان‌ها بیشتر از بقیه، زنان موفق شده‌اند در بازار کار مشارکت کنند و شغل داشته باشند.

🔴 آینده شغلی حسابداری:

فرصت های شغلی یک حسابدار بسیار گسترده است و از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح را در بر می گیرد. تعداد فارغ التحصیلان بیکار این رشته از بیشتر رشته ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگترین کارخانه های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند. افرادی که در این رشته تحصیل می‌کنند باید با مباحث مالی به‌خوبی آشنا باشند و از اصطلاحات تخصصی آن اطلاع کامل داشته باشند. حسابداری هم مانند سایر رشته‌ها، به موضوعات تخصصی تقسیم می‌شود که مهارت‌های لازم برای انجام کارهای ویژه را آموزش می‌دهد. به‌عنوان‌مثال برای همکاری با کارخانه‌های صنعتی در مقام یک حسابدار، باید با حسابداری صنعتی آشنا باشید. وظیفه یک حسابدار این است که سوابق مالی، مالیات، دستمزدها و تمام پرداخت‌های یک شرکت را جمع‌آوری، محاسبه و تنظیم کند. اگر به مباحث مالی علاقه‌مند هستید، با بالا بردن دانش خود به‌عنوان یک حسابدار، قطعاً درآمد خوبی خواهید داشت.

⭐⭐⭐ معرفی جامع و کامل رشته حسابداری

یکی از مواردی که کارجویان به آن توجه ویژه‌ای دارند، بازار کار و حقوق حسابدار در بانک، شرکت نفت و سایر سازمان‌ها و شرکت‌ها است. شرکت‌های خصوصی و دولتی در بخش‌های بهداشت و درمان، صنعت و معدن، گردشگری و خدمات، به دانش و مهارت یک حسابدار نیاز دارند. در حقیقت یکی از مهم‌ترین فرصت‌های استخدامی در اغلب شرکت‌ها، فرصت استخدامی حسابدار است.

در سال 1401 بسیاری از شرکت‌های معتبر و بزرگ مانند گروه صنعتی طبیعت میهن، صنایع غذایی 202، فولاد کاوه شرق، تک ماکارون، شرکت زرماکارون، گلرنگ، گلستان، مزمز، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)، تجارت الکترونیک پارسیان، گروه صنعتی پاک رخ، هاکوپیان، بیمه رازی و پدیده شیمی قرن، آگهی‌های شغلی خود را در رشته حسابداری منتشر کرده‌اند. با کار در رشته حسابداری ضمن تضمین آینده شغلی خود، فرصت‌ استخدام شدن در یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در کشور را خواهید داشت. در کنار بررسی بازار کار رشته حسابداری و تعداد فرصت‌های استخدام حسابدار، برخی از کارجویان با بررسی مواردی مانند حقوق حسابدار پاره وقت و تمام‌وقت، نسبت به انتخاب مناسب‌ترین شرایط کاری اقدام می‌کنند.

هرچند بررسی مواردی مانند دستمزد حسابدار پاره وقت، تمام‌وقت یا پروژه‌ای می‌تواند در یافتن بهترین شرایط کاری به کارجویان کمک نماید، اما بهتر است درآمد یک حسابدار را بر اساس معیارهایی مانند شهر محل فعالیت و سطح ارشدیت موردبررسی قرار دهیم. دلیل این موضوع این است که معمولا حجم کار انجام‌شده در شرایط کاری مورداشاره برای هر فرد، به شکل دقیقی مشخص نیست. در شرایطی مانند کار پاره‌وقت و پروژه‌ای، درآمد یک حسابدار تا اندازه زیادی به تعداد پروژه‌ها و شرکت محل فعالیت بستگی دارد. این در حالی است که معمولا درآمد حسابداران در یک شهر و در یک سطح شغلی، تفاوت چندانی با یکدیگر نخواهد داشت. مشاغل زیر به طور مستقیم به این رشته تحصیلی ارتباط دارد:

✅ حسابدار -حسابرس-  مدیر مالی-  کارشناس -امور مالیاتی – کارمند بانک-  رییس بانک-  کارشناس گمرک-استاد دانشگاه  -پـژوهـــشــگـر-  کارشناس پشتیبانی نرم افزار

میانگین درآمد رشته حسابداری در کشورهای مختلف

حقوق حسابدار در ترکیه

یکی از کشورهایی که به‌عنوان مقصد مهاجرتی برای حسابداران شناخته می‌شود، کشور ترکیه است. به دلیل حضور برخی از شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی در این کشور، می‌توان ترکیه را مقصدی جذاب برای مهاجران و حسابداران ایرانی دانست. همچنین همسایگی این کشور با ایران و حضور تعداد زیادی از مهاجران ایرانی در ترکیه، دلایل دیگری برای مهاجرت حسابداران به کشور ترکیه هستند. میانگین درآمد یک حسابدار در ترکیه برای سال 2022 میلادی، مبلغی به‌اندازه 8,060 لیر در ماه یا معادل 96,800 لیر در سال اعلام شده است.

حقوق حسابدار در آلمان

آلمان کشوری توسعه‌یافته با سیاست‌های مهاجرپذیری است. به دلیل نیاز این کشور به تأمین نیروهای کاری، در سال‌های اخیر بسیاری از ایرانیان تصمیم به مهاجرت به آلمان گرفته‌اند. خوب است بدانید که میانگین حقوق و دستمزد حسابدار در آلمان در سال 2022 میلادی، مبلغی به‌اندازه 2.500 یورو در ماه یا معادل 30.000 یورو در سال اعلام شده است.

حقوق حسابدار در کانادا

کانادا به‌عنوان مهاجرپذیرترین کشور در جهان، یکی از مقاصد مهاجرتی جذاب برای تمام نیروهای کاری است. حسابداران با مهاجرت به یکی از استان‌های کانادا، امکان کار در شرکت‌های بین‌المللی و کسب درآمدهای دلاری را خواهند داشت. خوب است بدانید که میانگین درآمد یک حسابدار در کانادا، مبلغی در حدود 56,335 دلار در سال است.

میانگین درآمد رشته حسابداری برحسب سطح تحصیلات

مشاوره تحصیلی رشته های علوم انسانی آزمون دکتری ( تلفنی- اینترنتی )

رشته‌های پولساز بازار کار ایران کدامند؟

معرفی رشته های علوم انسانی :

 

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری ( تلفنی- اینترنتی )

www.phdphd.org

موفقیت در علوم انسانی مستلزم پژوهش و به‌روز بودن اطلاعات شماست. بدیهی است که هر چه دانش و مهارت شما در رشته تخصصی خود افزایش پیدا کند، موفقیت شما نیز به همان میزان رشد خواهد کرد. اگر به تحصیل در رشته‌های علوم انسانی علاقه‌مند هستید، حتماً قبل از انتخاب شغل موردنظر، به توانایی‌های فردی خود توجه کنید تا از مسیر تحصیل نیز لذت ببرید.❎

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
5 7 رای ها
امتیاز بدهید
guest
389 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
20 اسفند ، 1402

تیم شما بسیار حرفه ای هستند
و ما هم همیشه از خرید شما راضی بودیم

امید
میهمان
امید
26 بهمن ، 1402

بسیار از خدمات و سرویس های شما راضی و خرسندم و بعنوان یک مشتری دوست دارم بقیه هم از رضایتی که از مجموعه شما دارم با خبر بشن. به امید موفقیت های بیشتر برای شما.

سید محمد خراسانی
میهمان
سید محمد خراسانی
15 بهمن ، 1402

دوست ارجمند وگرامی متشکرم از راهنمایی بسیار ارزشمند و مفید شما موفق باشید، و من الله التوفیق

ایروانی
میهمان
ایروانی
30 آذر ، 1402

واقعا لذت بردم و کامل بود.

کریم
میهمان
کریم
30 آذر ، 1402

واقعا عالی بود دمتون گرمممممم

سید قائم
میهمان
سید قائم
27 آذر ، 1402

مفید بود. من خیلی استفاده کردم.

گیلنا
میهمان
گیلنا
27 آذر ، 1402

عالی عالی بسیار عالی

ربیعی
میهمان
ربیعی
27 آذر ، 1402

اطلاعاتی که در اختیارمون قرار دادین عالی بود. تکمیل تکمیل.

معینی
میهمان
معینی
24 آذر ، 1402

بسیار مفید و کاربردی ، سپاس فراوان

طناز
میهمان
طناز
28 آبان ، 1402

سلام و عرض ادب
واقعا زبونم قاصر از بیان تشکر
تابحال در عمرم همچین سایت کامل و جامعی ندیده بودم
برای دوستانی که قصد ورود به مقطع دکتری دارن ، همین سایت کافی تا بتونن اقدامات لازمه رو انجام بدن.
خیلی ممنون و متشکرم
با آرزوی موفقیت برای شما و همه داوطلبان زحمتکش
❣️به امید خدا❣️

مهسا
میهمان
مهسا
10 آبان ، 1402

آیا کسی هست به فریاد دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد برسه???اشتباه کردم رفتم دکتری دانشگاه آزاد و خواهش می کنم کسی دیگه ای این اشتباه رو نکنه, الان باید دفاع می کردم ولی ناچارم انصراف بدم, بعد کلی هزینه و زحمت

مهسا
میهمان
مهسا
10 آبان ، 1402

سلام
چطور میتونم ازتون مشاوره بگیرم؟؟؟

حیدری
میهمان
حیدری
18 مهر ، 1402

سلام آیا رشته علوم ورزشی بازار کار داره؟

کاربر ناشناس
میهمان
کاربر ناشناس
17 مهر ، 1402

سلام، مطلب عالی،وواقعیت را بیان می‌کند، انشاالله موفق باشید.

نادعلی
میهمان
نادعلی
11 مهر ، 1402

الان اکثر رشته ها بازار کار نداره متاسفانه و رشته های علوم پایه رو توی ایران بها نمیدن برعکس سایر کشورا

salami
میهمان
salami
12 دی ، 1402
پاسخ به  نادعلی

دقیقا همینه 👌👌👌

بیات
میهمان
بیات
11 مهر ، 1402

من از خدام بود یه رشته عالی مثه روانشناسی قبول شم اما نشدم …

Sooozan Chian
میهمان
Sooozan Chian
11 مهر ، 1402
پاسخ به  بیات

روانشناسی رشته خوبیه ولی الان که بدون کنکور شده متقاضیانشون زیاد شده، و این رشته دیگه رو به اشباع شدن هست توی بازار کار

محبوبه ایمانی
میهمان
محبوبه ایمانی
11 مهر ، 1402

روانشناسی درآمدش چطوره؟

ریحانه
میهمان
ریحانه
11 مهر ، 1402

سلام
من روانشناسی خوندم و خیلی دوسش دارم و تعجب میکنم از کسایی که به این رشته علاقه ندارن چون از دید من هم رشته شیرینیه و هم می تونه تو زندگیت خیلی کاربرد داشته باشه حتی اگه سرکار نری . من که عاشقشم ، ببین روانشناسی رشته فوق العاده ایه مخصوصا اگه ادامش بدی تو مقطع ارشد و دکتری ، چون هرچی بری بالاتر عالیتر میشه و مسلما تو بعضی از شاخه هاش خیلی خاصه و می تونه درامد زیادی داشته باشه فقط نباید به لیسانس راضی باشی و باید واقعا خوب بخونی و با علاقه روش وقت بذاری .
با عشق بخونش ازش لذت میبری
امیدوارم موفق باشی

مشفق
میهمان
مشفق
11 مهر ، 1402

من که خودم به شخصه عاشق روانشناسیم و با اینکه رشتم ارتباطی با روانشناسی نداره اما همیشه موضوعات روز روانشناسی رو دنبال میکنم. این که درباره آدما و خودت بیشتر بدونی خیلی هیجان انگیره به نطرم 😀 از لحاظ درآمد هم تا جایی که شنیدم خیلی خوبه.

روحی
میهمان
روحی
11 مهر ، 1402

رشته عالیه خیلی خوبه یعنی استادای ادم حرف بزنن ادم کیف میکنه .خب میتونی مطب بزنی میتونی کار با بچه ها رو دستت داشته باشی میشه اموزش پرودش کار کرد خیلی کارای دیگه که من خودم به مشاوره خانواده و کودک علاقه دارم

مهمان
میهمان
مهمان
11 مهر ، 1402

عزیزم رشته ما با ادما سرکار داره به درامدش فکر نکن درامد خوبیو داره اما اینکه بتونی یه ادمی رو از منجلاب بیرون بیاری یه زندگی رو درست کنی خودش بهترین درامده با قلبت کار کن

هانیه
میهمان
هانیه
11 مهر ، 1402
پاسخ به  مهمان

کارهای این سبکی رو دوست دارم. اینکه کاربردی باشه خیلی خوبه.

اما خب درامدش هم بی اهمیت نیست.

ممنون عزیزم

افسری
میهمان
افسری
11 مهر ، 1402

روانشناسی دیگه اشباع شده تا دلت بخواد روانشناس بیکار داریم

صالحی
میهمان
صالحی
11 مهر ، 1402

من بواسطه مادرم با این رشته اشنا شدم مادرم لیسانس روانشناسی بالینی داره و خوب…. اممم راستش نمیدونم چطور برات بگم راستش این رشته منو محو خودش کرده

Minoo
میهمان
Minoo
11 مهر ، 1402
پاسخ به  صالحی

محو صحبت هات شدم عزیزم

اینکه یه مادر بتونه اینجور بچه ش رو ساپورت کنه خییییلی ارزشمنده. چقدر خوشم اومد

خوش به حال شما خدا مادرت رو برات حفظ کنه

روانشناس
میهمان
روانشناس
11 مهر ، 1402

گه دختری سعی کن تو دانشگاه یه پسر مایه دار تور کنی تا خیلی زودتر و بدون زحمت به خواستت برسی اگه هم پسری مخ یه دختری که باباش پولداره رو بزن خدا رو چه دیدی شاید دختره رو بهت دادن و به نون و نوایی رسیدی.

فقط خواستم بگم از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت

Minoo
میهمان
Minoo
11 مهر ، 1402
پاسخ به  روانشناس

درس و کار همش بخاطر داشتنه زندگی بهتره.

خادمی
میهمان
خادمی
27 شهریور ، 1402

سلام معدل ارشدم19/28وپایان نامه ام18 است با نمره 18میشه بدون ازمون شرکت کرد

سوگول وزیری
میهمان
سوگول وزیری
27 شهریور ، 1402

سلام. وقت بخیر. می‌خواستم بدونم آیا رشته های مربوط به زبان انگلیسی اعم از آموزش و ترجمه و ادبیات جزو رشته های انسانی به حساب میان یا سایر رشته ها. چون شهریه رشته های انسانی پایین تر از سایر رشته هاست. برای همین سوالمو‌مطرح کردم. بسیار سپاسگزارم از پاسخ شما و همچنین از سایت پربار و مفید شما.

روانشناس
میهمان
روانشناس
11 مهر ، 1402
پاسخ به  سوگول وزیری

اگه علاقه داری بخون و ادامه بده فقط باید عرضه داسته باشی

صادقی
میهمان
صادقی
26 شهریور ، 1402

خیلی مفید بود ,من به شخصه خیلی مطلب خوندم ماله شما واقعا مفید و شیوا بود و خیلی چیزا فهمیدم لطفا ادامه بدید و راهنمایی های بیشتری کنید خیلییی ممنون

نعیمی
میهمان
نعیمی
26 شهریور ، 1402

سلام و احترام
چقدر خوب توضیح دادین .

سینا
میهمان
سینا
26 شهریور ، 1402

بهترین مقاله ایی بود که خونده بودم واقعا مچکرم💓💓💓💓💓

سودابه
میهمان
سودابه
4 شهریور ، 1402

واقعا چرا نتایج رو نمیزنن؟ بابا دیوونه شدیم، لنگ در هوا موندیم، هیچ برنامه ای نمیتونم بریزم. هرچی میشه میگم خوب اول باید ببینم دکتری چی میشه. خوششون میاد ملتو دارن عذاب میدن؟

ستایش نادری
میهمان
ستایش نادری
26 مرداد ، 1402

چه جوری میگن انسان عقل داره نیازی به دین نداره ولی تا به مشکل میخورن میرن دنبال روانشناس ،میرن مشاوره؟

مریم عزتی
میهمان
مریم عزتی
26 مرداد ، 1402

بدون شک حقوق

سادات
میهمان
سادات
26 مرداد ، 1402

دانشگاه افسری چطور؟ چه رتبه ای باید داشته باشی و کدوم شهر ها دانشگاه افسری داره ؟ و موقعیت شغلی برا خانم ها داره؟

سهیل
میهمان
سهیل
26 مرداد ، 1402

پس جای فلسفه کو؟ ما به کجا پناه ببریم؟ صدای ما رو کی می شنوه؟ چرا باید معلم فلسفه رشته اش عربی و الهایت و .. باشه؟

جلال
میهمان
جلال
26 مرداد ، 1402

پردرآمد ترین رشته جهان “مدیریت کسب و کار” هستش . با درآمد جهانی یا کشوری و غیر قابل قیاس حتی با پزشکی و…

lilian
میهمان
lilian
26 مرداد ، 1402

سلام من از وقتی راهنمایی بودم میرم باشگاه و الان که پیش دانشگاهی هستم تصمیم دارم رشته تربیت بدنی شرکت کنم و مربی تربیت بدنی بشم، میشه بگین بازارکار این رشته چطوری هس.ت؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
26 مرداد ، 1402

در مجموع خدماتتون عالی.

نیما
میهمان
نیما
14 مرداد ، 1402

چرا همش زن و مرد میکنید زنان اختیاری کار می‌کنند نیازی نیست داخل هر مطلب زنان رو مقایسه کنید با مردان

edvin
میهمان
edvin
25 خرداد ، 1402

در یک کلام: کارتون حرف نداره. خدمات عالی، با سلیقه و به موقع هستش. بینهایت ممنون از شما و حتما وبسایتتون رو به آشنایان و دوستانم معرفی میکنم.
چطور می توانم از مشاوره تحصیلی تون استفاده کنم؟

ناشناس
میهمان
ناشناس
18 خرداد ، 1402

عالی،من خیلی راضی هستم،ممنون از شما.

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
18 خرداد ، 1402

بسیار مفید و جامع هست

بابک صمدی
میهمان
بابک صمدی
18 خرداد ، 1402

مجموعه phdphd، مجموعه پویا و‌ با کارشناسانی پاسخگو و دارای حسن برخورد می باشد که تمام تلاششان ارتقای رضایت مشتریان است.

حنانه
میهمان
حنانه
28 مهر ، 1400

سلام من 15 هست امسال انتخاب دارم . میخوام خانوادم را سر بلند کنم . لطفا بگید چه رشته ای برای من خوب هست ؟؟ در ضمن من حفظیجاتم بسیار خوب هست .

عبدالرئوف
میهمان
عبدالرئوف
18 مهر ، 1400

سلام‌‌با‌عرض‌‌خسته‌نباشید.در‌علوم‌انسانی‌رشته‌مهندسی‌هست‌‌یا‌نه‌
.با‌تشکر

هدیییییییییییییییییییه
میهمان
هدیییییییییییییییییییه
12 مهر ، 1400

سلام خسته نباشید🌹🌹میخواستم بپرسم که روانشناسی بهتره یا مترجمی زبان؟لطفا هم بگید در ایران و خارج از ایران کدوم صورت بهتره ممنون🙏🏻

شمس
میهمان
شمس
4 مهر ، 1400

ببخشید بازار کار رشتع ایرانشناسی چطورع؟! جواب بدین لطفا

روشنک
میهمان
روشنک
30 شهریور ، 1400

سلام من امسال میرم کلاس دهم رشتم انسانیه میشه برم نیروی انتظامی اگه نشد بعدش برم معلمی

ناشناس
میهمان
ناشناس
4 شهریور ، 1400

سلام منم رشته انسانی انتخاب کردم برم حسابداری یا مدیریت مالی کدومشون خوبه وبازار کار است

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
27 مرداد ، 1400

سلام من لیسانس علوم سیاسی دارم میتونم برای فوق رشته ی تاریخ بخونم ؟ بازار کارش چطوره لطفاً جواب بدید

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
27 مرداد ، 1400

سلام من لیسانس علوم سیاسی دارم میتونم برای فوق رشته ی تاریخ بخونم ؟ بازار کارش چطوره لطفاً جواب بدید

عفیل
میهمان
عفیل
26 مرداد ، 1400

با عرض سلام رشته ام انسانی است رشته جامعه شناسی بهتر است یا علوم تربیتی کدوم بازارکاربهتری دارد.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
23 مرداد ، 1400

سلام خسته نباشید رشته تحصيليم علوم انسانی هستش نمیدونم دانشگاه چه شاخه ای از انسانی رو بخونم که بازار کارش خوب باشه ممنون میشم راهنماييم کنيد

حشمت
میهمان
حشمت
6 مرداد ، 1400

سلام من نهم هستم همه رشته هاروآوردم بامعدل ۱۸/57شدم تورشته فنی کدوم شغل درآمدش بیشتره وبازار کار ش خوبه

امیر حسین آقایی
میهمان
امیر حسین آقایی
6 مرداد ، 1400

سلام
در رشته علوم انسانی آی‌تی هم وجود

Hadis
میهمان
Hadis
1 مرداد ، 1400

سلام وقت بخیر
آیا رشته علوم تربیتی بازار کاردارد ؟؟و بین رشته علوم تربیتی و حسابداری کدوم رشته بهتر هست؟؟

مریم
میهمان
مریم
31 تیر ، 1400

سلام من کلاس نهمم و رشته انسانی رو انتخاب کردم
وبین سه زیر شاخه حقوق، روان‌شناسی، حسابداری، معلمی. موندم کدوما در آمد بیشتری دارن؟
بنظر شما کدوما درآمد بیشتری دارن؟

389
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x