کد خبر: 14274

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌آزمون کاردانی‌ ‌فنی‌ و حرفه‌ای منتشر شد.

منابع آزمون دکتری

 

اسامی پذیرفته شدگان آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ ۹۶ اعم از رشته هایی که پذیرش آنها با آزمون یا تنها براساس سوابق تحصیلی صورت گرفته، در سایت سازمان سنجش منتشر شد. 

پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ می توانند برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (۶ و ۷) صفحات‌ ۱۰۶ الی ۱۱۹ دفترچه ‌راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید ۹۶، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یکی از روزهای شنبه ۲۵ شهریور و یا یکشنبه ۲۶ شهریور با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ کنند.

داوطلبانی به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحدهای درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند.

مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان:

  1. اصل‌ مدرک ‌دیپلم ‌متوسطه ‌نظام‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 96
  2. اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله.
  3. اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.
  4. شش قطعه‌ عکس‌ ۴×۳ تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌.
  5. ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی (درخواست تاییدیه تحصیلی از دفاتر پیشخوان دولت می‌بایست اقدام شود).
مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی ﺑﺪون آزﻣﻮن داﻧﺸﮕﺎه علامه طباطبائی ﺳﺎل تحصیلی۱۴۰۴_۱۴۰۳

داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( ۳-۳) مندرج‌ در صفحات (۲ و۳ ) دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید سال‌ ۱۳۹۶مشخص‌ کند، ارائه‌ کنند.

داوطلبانی که با سهمیه رزمندگان، ایثارگران و یا خانواده شهدا در آزمون پذیرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت نامی خویش نیستند و ملاک عمل برای ثبت نام آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان است.

قابل توجه داوطلبان:به کلیه مکاتبات (اینترنتی و یا غیر اینترنتی) که بعد از تاریخ  ۱۵ مهرماه ۹۶ در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x