کد خبر: 2103

تاریخ بروزرسانی : 1401/06/27

اطلاعیه انتشار سوالات و کلید سوالات آزمون دکتری

منابع آزمون دکتری

سوالات و کلید سوالات آزمون دکتری

اطلاعیه انتشار سوالات و کلید سوالات آزمون دکتری 96

سازمان سنجش اعلام کرد سؤالات هريك از كد رشته‌هاي امتحاني آزمون مذكور تا پايان روز (95/12/7) بر روي سايت سازمان به آدرس: www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد. ضمناً كليد اوليه سؤالات آزمون نيز از بعدازظهر چهارشنبه 95/12/11 برروي سايت قرار خواهد گرفت. داوطلبان مي‌توانند  هرگونه مطلبي در خصوص سؤالات و كليد آزمون دارند، از روز پنجشنبه 95/12/12 لغايت دوشنبه 95/12/16 منحصراً از طريق «سيستم پاسخگويي  الكترونيكي» به سازمان ارسال نمايند.

آیا دفترچه سوالات آزمون دکتری کدهای مختلف منتشر میشود؟

خیر سازمان سنجش معمولا فقط یک کد دفترچه را منتشر میکند چرا که سوالات همه دفترچه ها یکسان است.

کلید سوالات دکتری 1401

بعد از انتشار دفترچه تست های کنکور دکتری، کلید سوالات نیز از سوی سازمان سنجش منتشر میشود. البته کلیدی که بلافاصله بعد از کنکور منتشر میشود کلید اولیه کنکور دکتری است. کلید هم مانند دفترچه سوالات فقط برای یک کد (همان کدی که دفترچه سوالات دکترا منتشر شده) منتشر میشود و بعد به داوطلبان فرصت داده میشود تا با بررسی کلید، اعتراض احتمالی را نسبت به کلید دکتری برای سازمان سنجش ارسال کنند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه تبریز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دانشگاه آزاد هستند نیز ضرورت دارد نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات و کدرشته های امتحانی بر اساس اطلاعیه های سازمان سنجش و دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

 به عبارت دیگر تمامی داوطلبان آزمون دکتری  اعم از اینکه پیش از این در سایت دانشگاه آزاد ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند، باید با ورود به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبانی که پیش از این نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده اند هم مهلت دارند نسبت به مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x