کد خبر: 8883

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/12

اعطای جایزه تحصیلی به دانشجویان صاحب استعدادهای برتر دکتری دانشگاه خلیج فارس

منابع آزمون دکتری

بنياد ملّي نخبگان بر اساس آيين‌نامة «اعطاي جايزه‌هاي تحصيلي به دانشجويان صاحب استعداد برتر» تسهيلات ويژه‌اي را در قالب چهار جايزة آموزش، پژوهش، فنّاوري و فرهنگ شامل موارد متعددي از قبيل رتبه دانشجويي ، اعتبار آموزش‌ياري ، اعتبار پژوهش‌ياري ، اعتبار فن‌ياري ، اعتبار توان‌مندي آموزشي ، اعتبار ارتباطات علمي ، اعتبار توان‌مندي كارآفريني و … به دانشجويان صاحب استعداد برتر دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌هاي كشور اعطا مي‌كند.


يادآوري مهم 1: ملاک محاسبة میانگین کل دانشجو در طول تحصیل، میانگین کسب‌شدة دانشجو تا تاریخ 1/6/1396 است و با توجه به بسته شدن سامانة اطلاعاتی در تاریخ 6/6/1396، لازم است دانشجویان آخرین میانگین کلّ خود را حداکثر تا این تاریخ در سامانه ثبت کنند.
يادآوري مهم 2: چنانچه در هر مرحله از بررسي مشخص شود متقاضي اطلاعاتي خلاف واقع را بارگذاري كرده است، متقاضي نه‌فقط از اين جايزه بلكه از تمامي تسهيلات بنياد محروم مي‌شود و عدم صداقت وي به دستگاه‌هاي ذي‌ربط اعلام و به لحاظ حقوقي موضوع پيگيري مي‌شود.
يادآوري مهم 3: تحويل اطلاعات ،‌ بررسي اطلاعات و اعلام نتايج صرفاً از طريق سامانة اطلاعاتي بنياد و به شكل الكترونيكي صورت مي‌پذيرد.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x