کد خبر: 16393

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/29

اعلام زمان برگزاری آزمون GRE

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، بدين‌وسيله به اطلاع داوطلبان آزمون GRE) SUBJECT) روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ (Oct,۲۸.۲۰۱۷) مي‌رساند، لازم است به منظور شركت در آزمون حداقل يك ساعت قبل از شروع فرايند آزمون باهمراه داشتن پرینت Admission Ticket و يا تایید ثبت نام كه از سوي شركت ETS به ایمیل داوطلبان ارسال گرديده و همچنين دو عددكارت شناسايي معتبر عكس دار (پاسپورت ، كارت ملي …) به آدرس ذيل مراجعه فرمايند.

تهران – خيابان كريم‌خان زند- بين خيابان هاي استاد نجات الهي و سپهبدقرني – پلاك۲۰۴ – سازمان سنجش آموزش كشور

یکی از آزمون های بین المللی شناخته شده که با استقبال گسترده دانشجویان و علاقمندان به تحصیل در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر خارج از کشور همراه شده است، GRE بوده که بیشتر مورد تقاضای دانشگاه های آمریکای شمالی بوده و برای پذیرش در مقطع دکتری، از متقاضی خواسته می شود تا مدرک شرکت در آزمون و کسب نمره حداقلی(برای کسب اطلاع درباره حداقل نمره قبولی در ازمون GRE  کلیک کنید)را ارائه کند.
آزمون GRE Subject (جهت کسب اطلاع بیشتر جزئیات مدرک GRE در بورسیه تحصیلات تکمیلی کلیک کنید) تستی است که سطح اطلاعات شما از رشته تخصصی خود را به زبان انگلیسی می سنجد. این آزمون هم از آزمون های سازمان غیر انتفاعی ETS می باشد و به همین دلیل می توان این آزمون را آزمونی تخصصی با درجه سختی نسبتا بالا دانست.
آزمون GRE Subject در رشته های رشته بیو شیمی ، زسیت شناسی سلولی مولکولی ،رشته زیست شناسی، رشته شیمی، رشته ادبیات زبان انگلیسی ،رشته ریاضیات، رشته فیزیک، رشته روان شناسی برگزار می شود.

(زمان برگزاري آزمون : روز شنبه مورخ ۹۶/۰۸/۰۶ ساعت ۸:۳۰ صبح)

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x