کد خبر: 11566

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

اعلام نتايج آزمون پذيرش دستيار تخصصي 96

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، دکتر محمدحسین پورکاظمی افزود: نتایج نهایی چهل و چهارمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir منتشر شده است.

وی افزود: تعداد ۱۴۴۰۷ نفر از تاریخ اول تا دهم بهمن ماه ۹۵ با مراجعه به سایت اینترنتی و تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کردند که از این تعداد ۶۸۷۴ نفر زن و ۷۵۴۳ نفر مرد بودند. آزمون در اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار شد.

وی در ادامه اعلام نمود: کارنامه اولیه در تاریخ اول تیرماه ۹۶ و پاسخنامه در تاریخ ۷ خرداد ۹۶ بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت که ۸ هزار و ۴۱ نفر از داوطلبان حد نصاب ۱۵۰ نمره را کسب کرده و مجاز به انتخاب رشته محل شدند. از این تعداد ۶ هزار و ۱۹۴ نفر انتخاب رشته کردند. و پس از آن اعتراضات داوطلبان از طريق سايت دريافت و بررسي شد كه هيچ موردي وجود نداشت، متاسفانه كارنامه جعلي و ادعاي تقلب در آزمون انجام شد كه توسط كارگروهي با شركت نمايندگان مجلس مورد بررسي قرار گرفت و صحت و سلامت آزمون تاييد شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: تعداد پذیرفته شدگان نهایی ۳۴۰۱ نفر است که شامل ۲۴۱۱  نفر سهمیه آزاد، ۵۳۱ نفر سهمیه بومی مناطق محروم، ۲۲ نفر سهمیه مازاد استعداد درخشان، ۳۴۷ نفر سهمیه رزمندگان و ایثارگران، ۱۲ نفر سهمیه بورسیه دانشگاه بقیه الله و ۷۸ نفر بورسیه نیروهای مسلح که دارای حد نصاب بودند پذیرفته شدند.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

تذكر مهم: قبلاً اعلام شده پذيرفته شدگان رشته هاي زنان و زايمان و روانپزشكي بايد در آزمون صلاحيت هاي حرفه اي كه به صورت الكترونيك و مصاحبه به صورت زير به عمل مي آيد شركت كنند.

۱- آزمون الكترونيك رشته هاي روانپزشكي و زنان و زايمان روز جمعه ۹۶/۶/۳ ساعت ۷:۳۰ صبح در مرکز طبی کودکان می باشد

۲-  آزمون مصاحبه رشته روانپزشكي روز شنبه ۹۶/۶/۴ ساعت ۷ صبح در مرکز طبی کودکان می باشد.

۳-  آزمون مصاحبه رشته زنان و زايمان روز شنبه ۹۶/۶/۴ ساعت ۷ صبح در مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران می باشد.

توجه: عدم ثبت نام در موعد مقرر و يا عدم شروع به آموزش در زمان اعلام شده در سايت دانشگاه محل پذيرش و نيز اعلام انصراف پس از شروع به آموزش جهت پذيرفته شدگان به منزله انصراف قطعي فرد پذيرفته شده محسوب شده و اين گروه از افراد مجاز به شركت در آزمون پذيرش سال آينده(چهل و پنجمين دوره) نمي باشند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x