کد خبر: 12233

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

اعلام نتایج آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

 

 

هدف از برگزاری آزمون های استاندارد زبان ، توانمندسازی دانشجویان دوره دکتری به منظور دسترسی آنان به منابع علمی و روز دنیا و توسعه ارتباطات جهانی است، به طوری که فارغ التحصیلان موفق به چاپ و انتشار نتایج کار تحقیقاتی و پژوهشی خود در یکی از ژورنال های معتبر شوند.

وی افزود هر دانشجوی دکترا پیش از ورود به دوره تخصصی باید نمره استاندارد زبان انگلیسی مورد تایید دانشگاه محل تحصیل را کسب کند، اضافه کرد: به همین منظور تمامی دانشگاه های کشور آزمون های استانداردی را برای خود تعریف کرده و به دانشجویان تاکید می کنند که در این آزمون های استاندارد شرکت کنند، این آزمون ها شامل TOLIMO، MSRT، IELTS، TOFEL، MCHE، EPT و غیره است.

همچنین سازمان سنجش نیز آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد اسلامی را در دفترچه آزمون دکتری تخصصی خود به عنوان یکی از آزمون های معتبر معرفی کرده و این موضوع به دلیل رعایت استانداردها از سوی دانشگاه است.

به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه این آزمون مطلع شوند.

امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق  شماره تماس۴۷۴۳ و انتخاب کلید شماره ۳، فراهم شده است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x