کد خبر: 13833

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

اعلام نتایج آزمون کتبی دانشنامه های پزشکی

منابع آزمون دکتری

نتایج آزمون های کتبی 31 دوره دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی اعلام شد، افراد دارای حد نصاب به مرحله مصاحبه معرفی شدند. و نتایج نهایی در ۱۹ مهرماه و پس از رسیدگی به اعتراضات آزمون های شفاهی اعلام خواهد شد.

سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی ۱۶ شهریورماه ۹۶ برگزار شد و کلید اولیه آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir منتشر شد.

پس از رسیدگی به اعتراضات، نتایج آزمون های کتبی اعلام شده است و داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده اند می توانند بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده و رشته تخصصی و فوق تخصصی در مرحله مصاحبه که به صورت آسکی پیشرفته برگزار می شود، شرکت کنند.

در شصت و چهارمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی تعداد ۳ هزار و ۶۰۰ نفر در ۲۷ رشته تخصصی و در سی و یکمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی تعداد ۴۲۰ نفر در ۲۵ رشته فوق تخصصی شرکت کرده اند.

مطلب پیشنهادی :  فراهم شدن ۳۹ فرصت مطالعاتی و پسا دکتری در دانشگاه شهید بهشتی

محل برگزاری آزمون شفاهی شصت و چهارمین دوره دانشنامه تخصصی و سی و یکمین دوره دانشنامه فوق تخصصی ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شده است.

آزمون شفاهی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی در روزهای شنبه ۱۸ شهریور، یکشنبه ۱۹ شهریور، دوشنبه ۲۰ شهریور و سه شنبه ۲۱ شهریور به صورت PMP و OSCE و سایر روشهای ارزشیابی شفاهی و یا مبتنی بر رایانه برگزار می شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت، نتایج نهایی در ۱۹ مهرماه و پس از رسیدگی به اعتراضات آزمون های شفاهی اعلام خواهد شد.

 

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x