کد خبر: 9884

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

امروز آخرین مهلت ویرایش سهمیه ایثارگران در کنکور ارشد پزشکی

منابع آزمون دکتری

 رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی دکتر محمدحسین پورکاظمی بیان کرد: براساس ماده ٩٠ برنامه ٥ ساله ششم توسعه اقتصادی فرھنگی و اجتماعی جمھوری اسلامی و تبصره آن که از اول فروردین ۹۶ قابل اجرا است، ۵ درصد از ظرفیت پذیرش برای جانبازان زیر ٢۵ درصد و فرزند و ھمسر آنان و ھمچنین ھمسر و فرزند رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبھه در نظر گرفته شده که علاوه بر ظرفیت مربوط به سھمیه ٢۵ درصدی جانبازان ٢۵ درصد و بالاتر و ھمسر و فرزند آنان در جامعه، ھدف بنیاد شھید است.

وی عنوان کرد: تمامی افرادی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 1396 گروه پزشکی ثبت نام کرده اند و واجد شرایط استفاده از این تسھیلات هستند لازم است نسبت به تغییر سھمیه خود اقدام کنند.

پورکاظمیافزود: تمامی ثبت نام کنندگان اعم از سھمیه آزاد یا رزمنده فرصت داشتند از ١٨ تا ٢٣ تیرماه ۹۶ در زمان دریافت کارت ورود به جلسه، مجدداً سھمیه مورد درخواست خود را ثبت کنند اما متاسفانه برخی از داوطلبان هنوز این ثبت را تایید نکرده اند.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی یادآور شد: برای آخرین بار فرصتی در اختیار داوطلبان قرار داده ایم که تا ساعت ۲۴ امروز دوشنبه ۲۵ تیرماه سهمیه خود را ویرایش و ثبت کنند.

سامانه مشاور تخصصی ازمون دکتریwww.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x