کد خبر: 7126

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/15

اینده شغلی و بازار کار دکتری بیو مکانیک به چه صورت خواهد بود ؟

منابع آزمون دکتری

بيو مکانيک در واقع کاربرد علم مکانيک در بيولوژي ( زيست شناسي ) مي باشد در   بيو مکانيک ، هدف درک مکانيزم سيستمهاي زنده است . در مورد يک اورگانيزم ، علم بيو مکانيک کمک به درک عملکرد طبيعي آن ، تخمين تغييرات در اورگانيزم و پيشنهاد روشهاي مصنوعي در مورد آن مي نمايد .

مهندس پزشکي ، گرايش بيو مکانيک توانايي طراحي و ساخت ايمپلنت ها ، اورتز ها و پروتزهاي مناسب و سازگار با بدن موجود زنده را دارد (که ايمپلنت ، اورتز و پروتز از مواد کاشتني در بدن است مثل اعضاي مصنوعي ) البته بخشي از اين گرايش مربوط به طراحي و توسعه دستگاههاي توانبخشي درماني و شيوه هاي استفاده از آنها   مي باشد .

امروزه تجهیزات پزشکی بکار رفته در دنیا از تکنولوژی بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند و هر روز دستگاههای جدید تر با مزایای بهتر و کاستی های کمتر توسط مهندسین پزشکی ساخته می شود . اما در ایران بدلیل برخوردار نبودن از امکانات و تکنولوژی لازم و نیاز به سرمایه گذاری هنگفت در این زمینه و نداشتن نیروی متخصص در این زمینه و با توجه به تازه بودن این رشته در ایران ، اکثر شرکتها به وارد کردن این تجهیزات و ارائه خدمات پس از فروش می پردازند .

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x