کد خبر: 12300

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/08

بازبینی آئین‌نامه پژوهانه اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی

منابع آزمون دکتری

بازبینی آئین‌نامه پژوهانه اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی

بازبینی آئین‌نامه پژوهانه اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی

به گزارش رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی : شیوه‌نامه‌های پژوهانه ارزیابی و ترفیع اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور همه اعضای هیئت علمی در ۴ پژوهشکده در طی جلسات فراوان بازبینی شد و با یک سری تغییرات در شورای پژوهشگاه تصویب شد.

پذیرش 19 دانشجوی دکتری پژوهش محور پژوهشگاه مواد و انرژی

دکتر سید محمدتقی صالحی اعلام کرد : این 3 شیوه نامه یکی شدن به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که هر عضو هیئت علمی می تواند در طی دوره های ۳ ساله و ۵ ساله، طرح‌های فناورانه خود را ارائه بدهد تا به یک تکنولوژی منجر شود.

همین طور یک سری تغییرات در برنامه‌های تخصیص منابع تحقیقاتی به اعضای هیئت علمی ایجاد شد به طوری که می توانند با مدیریتی که به آنها داده شده برنامه‌ریزی کنند و در برنامه‌های اینده پژوهشگاه شرکت داشته باشند.

ایشان ادامه داد : طبق دورنمای طراحی شده این پژوهشگاه طی ۵ سال آینده تعداد ۲۰ فناوری و محصول جدید از طریق شرکت‌های دانش بنیان پژوهشگاه به کشور ارائه می نماید.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

برای تک تک اعضای هیئت علمی در این طرح نقشی طراحی شده است که با مشارکت آنها به صورت تکی یا گروهی و با برنامه‌ریزی های انجام شده در یک مرحله انتخابی بتوانیم افراد تاثیر گذار و توانمند را در مدیریت شرکت‌ها به کار گیریم.

50 میلیون تومان پژوهانه دانشجویان دکتری

اسیب شناسی این کار در سال های گذشته انجام شده و طبق پیشنهادات دریافت شده سعی بر این است تا نقش پژوهشگاه در بحث‌های تولید ثروت در کشور پررنگتر شود.

هم اکنون طرح اکوسیستم فناوری یا طرح جامع علمی فناوری پژوهشگاه ارائه شده است و با نظر اعضای هیئت علمی و تصویب شورای پژوهشگاه تکمیل و به اجرا در می اید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x