کد خبر: 11637

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه از 12 مرداد

منابع آزمون دکتری

به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان طرحی در زمینه جرایم بدهکاران به صندوق اعلام شده که در ان تمام جرایم بدهکاران به صندوق بخشیده می شود و از تاریخ 12 مرداد اغاز می شود.

ایشان ادامه داد : با اجرا شدن این طرح، بدهکارانی که در زمان مشخص شده بدهی خود را به صندوق رفاه دانشجویان پرداخت نکرده اند و مشمول جریمه دیر کرد شده اند تا پایان مرداد ماه زمان دارند با بازپرداخت کل بدهی خود بصورت کامل و یکجا و از طریق پرتال دانشجویی صندوق رفاه به ادرسwww.bp.swf.ir  از بخشودگی 100 درصدی جرایم بهره مند شوند.

 تعدادی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که از وام های صندوق استفاده نموده اند و علیرغم تعهد خود تاکنون از پرداخت وام‌های دانشجویی سرباز زده اند این صندوق اقدام به جمع‌آوری نام بدهکاران کرده است.

طبق استناد مصوبه هیات وزیران تمام دستگاه‌ها، نهادها و اشخاص حقیقی و حقوقی که از خدمات مستمر و یا موقت فارغ ‌التحصیلان بهره‌مند از مزایای صندوق رفاه دانشجویان استفاده می‌کنند باید بدهی خود به صندوق را واریز کنند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403

همچنین صندوق رفاه با توجه به اهمیت شناسایی و پیگیری وصول مطالبات عقب افتاده دولت و اجرای مصوبه هیات وزیران به تمام مراکز زیر پوشش و وابسته به آنجا  ابلاغ کرد لیست اسامی افراد شاغل اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی، نیروهای شرکتی و حجمی با مدارک بالای دیپلم، اخذ شده از وزارت علوم و صرفا دارنده گواهی تحصیلی موقت، چنانچه از مزایا و تسهیلات صندوق بهره‌مند شده و تسویه نکرده‌اند را به منظور تعیین تکلیف بدهی آنان جهت پیگیری بدهکاران ارسال کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x