تغییر زمان ثبت نام در آزمون های ورودی مقاطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1403

مهمترین تغییر مربوط به زمان برگزاری آزمون است. در حالی که در سال‌های اخیر کنکور دکتری صبح‌ها برگزار شده، زمان برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۳ عصر چهارم اسفندماه اعلام شده است.

برنامه ریزی با متدهای نوین روانشناسی انگیزشی

☚ اگرچه برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری با مشارکت اساتید و رتبه‌های برتر ادوار گذشته از شاخصه‌های رقابتی و متمایز کننده‌ی مجموعه‌ی ماست، اما تجربه به ما نشان داده است که موانع ذهنی و روانی از اصلی ترین عوامل ناکامی داوطلبین به حساب می‌آیند.
☚ این موانع ذهنی، ترس ها و خودناباوری ها ، شاغلین را بیش از سایر داوطلبین درگیر خود می‌سازند؛ زیرا اشتغال، تحلیل انرژی و ضیق وقت، برنامه ریزی و هدفگذاری را برای آنها بسیار دشوار و دور از ذهن می نمایاند، و در چنین شرایطی روحیه و اعتماد به نفس چندانی برای تلاش باقی نخواهد ماند.

☚ کارشناسان ما تمامی عواملی که ذهن شما را بی‌دلیل درگیر خود می‌سازند شناسایی کرده اند. تمامی آفاتی که فعل نتوانستن را در ذهن شما صرف می کنند. آنها از لحظه ی شروع تا پایان در کنار شما می‌مانند . در آخرین کنکور برگزار شده ، حدود 91 درصد داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده اند.

☚ شما در کلیه ساعات شبانه روز به آنها دسترسی خواهید داشت و برنامه‌های مطالعاتی خود را بر اساس شرایط و ویژگی های فردی و روانی منحصر به فردتان دریافت خواهید کرد.

🥇مورد تایید رتبه های برتر آزمون دکتری🥇

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

بطور حتم درصد نسبتا قابل توجهی از شرکت کنندگان در این آزمون، کسانی هستند که بطور پیوسته از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد و حالا به دکتری رسیده‌اند. داوطلبینی با سنین پایین تر، دغدغه‌های کمتر و زمان آزاد تر و البته با انگیزه‌های قدرتمندی همچون خدمت سربازی و اشتغال.

در طرح برنامه ریزی آزمون دکتری بصورت ماهیانه برای شما برنامه ریزی صورت میگیرد که با این بودجه بندی میتوانید تا روز آزمون دکتری تمام دروس خود را دوره و مرور کنید تا مطالب مهم ملکه ذهن شما شود.

برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری توسط اساتید و رتبه های برتر
86.7 درصد قبول شدگان آزمون دکتری سال قبل با استفاده از این طرح به موفقیت رسیده اند.

روش مطالعه تلفیقی

در تدوین این برنامه‌ها از تلفیق روش‌هایی مانند طرح شبکه ای مغز، مطالعه پس ختام، مطالعه گزینشی و فعال سازی ذهن پرسشگر استفاده شده است. روش‌هایی که کارایی شما را به حداکثر میزان ممکن خواهند رساند.

نکته 1: برنامه ریزی بر اساس منابع خودتان و بصورت زمانی انجام میشود.

نکته 2: در این روش شما میتوانید بصورت 24ساعته از طریق ایمیل با مشاور خود ارتباط داشته باشید.

برای مشاوره رایگان فقط کافیه شماره 09306406058 را لمس کنید.

برنامه ریزی تخصصی آزمون دکتری، ویژه ی شاغلین

برنامه های تدوین شده‌ی پایگاه دکتری ، ویژه ی شاغلینی است که علیرغم تمامی محدودیت ها و دشواری ها،  به ارزش و اهمیت و معجزه‌ی برنامه ریزی ایمان دارند. برنامه ریزی‌های دقیق همکاران ما علاوه بر ایجاد تصویری شفاف و واقع گرایانه از وضعیت علمی شما، تمرکز و اعتماد به نفس غیرقابل انکاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد؛ ذهنیت مثبتی بر پایه ‌واقعیات و نه رویاپردازی ، تلقین و توهمات پوچ و تو خالی.

برنامه ریزی با پشتیبانی واتساپی تیم مشاوره
(پاسخگویی و رفع ابهامات در 24 ساعت شبانه روز)
مشاوره تخصصی ، پیام دهید به : 09306406058
طرح تضمینی قبولی!
در طرح تضمینی با تضمین 100% در آزمون دکتری قبول می شوید
مشاوره تخصصی ، پیام دهید به : 09306406058
در واتساپ مشاوره (رایگان) شوید

مزیت‌های مشاوره و برنامه ریزی درسی اختصاصی

مشاوره ی شما بعد از ثبت‌نام به صورت تخصصی و با توجه به نقاط ‌ضعف و قوت شما توسط مشاور پایگاه آزمون دکتری انجام می‌گیره و این یعنی تخصیص کارشناس حرفه ای با توجه به روحیه، علایق و نیازیهای فردی شما.

متاسفانه روال مراکز مختلف اینه که هزینه‌ سالیانه رو بگیرن و یا کلی سی دی به شما می فروشن بعد که هزینه رو دریافت کردن، اوون خدمات موعود هیچکدومشون دیده نمیشه، ولی ما پیگیر وضعیت داوطلبان و رضایت اونها از مشاورشون هستیم و تلاش مجموعه برای رضایت بالای شما همیشه وجود داره،این یعنی دریافت خدمات با کیفیت تا پایان روز کنکور و حتی بعد از اوون.

اکثر مؤسسات برای جذب مشاور آگهی میدن و اکثراً هم هدفشون اینه که فرد مشاور فقط و فقط یک رشته تاپ بخونه و به قولی رتبه برتر باشه! ولی در این مرکز دقیقاً برعکس شخصاً می‌ریم دنبال دانشجوهای دکتری رشته‌های تاپی که میشناسیمشون و می‌دونیم که تو کار مشاوره بهترین هستند و تجربه، توانایی، علم و علاقه در حوزه ی مشاوره دارن و البته ممکنه خیلی از این دوستان خودشون رتبه برتر هم بوده باشن.
این یعنی حرفه ای درس خوندن با یک راهنمای متخصص و حرفه‌ای.

تمام مشاورین عزیز ما طبق چارچوب مجموعه فعالیت می‌کنند. اکثر مؤسسات وقتی مشاوره‌ای رو به عضویت در میارن دیگه پیگیر مشاورشون نیستن و هر کدوم یه جور پیش میرن، اما در پایگاه آزمون دکتری وضعیت و روند کار داوطلبان، برنامه ها و مشاوران کنترل همیشگی می‌شود،و این یعنی آسودگی خیال از حمایت حرفه‌ای همیشگی و نظارت بر کیفیت پیشرفت.

در طرح تضمینی با تضمین آزمون دکتری قبول می شوید.

برای ارسال پیامک جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست شماره پشتیبانی زیر را لمس کنید :

09306406058

برنامه ریزی با پشتیبانی تیم مشاوره

(پاسخگویی و رفع ابهامات در حوزه برنامه ریزی ظرف 24ساعت کاری)

خدمات کنکور دکتری

خلاصه منابع یا همان پکیج اقتصادی آمادگی برای کنکور دکتری شامل چه مواردی می شود؟

⭐ بسته هاي درسي آمادگي آزمون دكتري(شامل شرح کامل مطالب بر اساس سرفصلهای آزمون دکتری)

⭐ نمونه سئوالات ادوار گذشته با پاسخهاي کلیدی و تشريحي + بسته نکته و تست یا مرور سریع دکتری

⭐ بسته هاي تكميلي موفقيت در آزمون دكتري (جهت تقویت رزومه و نگارش کتاب و مقاله برای ارائه در جلسه مصاحبه)

رضایت داوطلبان از خدمات پایگاه

راه های ارتباطی با ما :

در ساعات اداری (8 الی 16)

66061083 – 021

مشاور تخصصی آزمون دکتری و تقویت رزومه

09306406058

ایتا و تلگرام و واتسپ و پیامک:

  09306406058