کد خبر: 9208

تاریخ بروزرسانی : 1398/02/27

به کارگاه تخصصی آموزشی اینکوترمز ۲۰۱۰ بپیوندید!

منابع آزمون دکتری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویدادهای علمی کشور؛گمرک ایران با توجه به روند رو به شتاب جهانی شدن و تحولات اخیر در سطح ملی و بین المللی در زمینه مناسبات تجاری و لزوم حرکت به سمت گمرک الکترونیک ،تلاش کرده است تا همگام با حرکت شتابان و روبه رشد اقتصادی و ارتباطات جهانی ، متناسب با برنامه های توسعه و همچنین سند چشم انداز بیست ساله کشور در راستای تأمین رضایت‌مندی مردم، اهداف ، امکانات، روش‌ها، برنامه ها ساز و کارهای خود را تنظیم نماید.
با توجه به رویکرد سال ۹۶۶ در مورد اقتصاد مقاومتی با رویکرد اشتغال و اهمیت گمرک کشور در مبارزه با قاچاق کالا که خود از دلایل اصلی از دست رفتن فرصت های شغلی می باشد.لذا پرورش و آموزش مدیران و کارشناسان فعال حوزه گمرک بسیار امر مهم و حیاتی می باشد.
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به قدیمی ترین مرجع آموزش کسب و کار در کشور و همچنین با دارا بودن اساتید برجسته حوزه بازرگانی با توجه به تفاهم مشترک علمی با گمرک جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد آموزش های تخصصی حوزه گمرک، مدیریت صادرات، واردات و سایر حوزه های تخصصی بازرگانی را ارائه نماید. کارگاه آموزشی اینکوترمز  ۲۰۱۰ درتاریخ ۲۷ تیرماه در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می گردد علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت www.hcl.ir  مراجعه نمایند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x