کد خبر: 9436

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/11

بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری کشور بلغارستان

منابع آزمون دکتری

دانشگاه های بلغارستان در تمامی حوزه های علمی به خصوص رشته هایی همچون پزشکی، ریاضیات، شیمی و زیست شناسی بسیار شناخته شده و معتبر می باشد. سطح آموزش و پرورش در دانشگاه های بلغارستان بسیار بالا می باشد و مدارک دانشگاهی آن در اغلب کشورهای دنیا تایید شده می باشد همچنین شرایط اخذ پذیرش دانشجو در دانشگاه های بلغارستان بسیار راحت تر از دیگر دانشگاه های اتحادیه اروپا می باشد. زندگی و تحصیل در بلغارستان دارای کیفیتی بالا و هزینه های پایین است.
51 دانشگاه برای تحصیل در بلغارستان وجود دارند که از لحاظ بین المللی شناخته شده هستند. در برخی از موسسات آموزش عالی در بلغارستان برنامه های مختلفی به زبان انگلیسی، فرانسه یا آلمانی تدریس می شوند و بعضی از دانشگاه ها نیز به صورت مشترک با دیگر دانشگاه های بین المللی برنامه های گوناگون تحصیلی ارائه می دهند.
اگر به عنوان یک دانشجوی بین المللی به تحصیلدر بلغارستان بپردازید باید شهریه های بالاتری نسبت به دانشجویان بومی و دانشجویان اتحادیه اروپا بپردازید که این شهریه معمولا بین 3000 تا 11000 دلار آمریکا در سال است که بسته به نوع دانشگاه و دوره ای که انتخاب می کنید متفاوت است. توجه داشته باشید که دولت بلغارستان کمک هزینه تحصیلی یا بورسیه زیادی برای دانشجویان خارجی فراهم نمی کند بنابراین باید توانایی مخارج خود را داشته باشید. تمام هزینه زندگی شامل اسکان، حمل و نقل، خورد و خوراک و سایر هزینه ها در حدود 25000 دلار در سال است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x