کد خبر: 9424

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/16

بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری کشور گرجستان

منابع آزمون دکتری

گُرجِستان (با نام بین‌المللی “Georgia”) کشوری است در قفقاز که بین دریای خزر و دریای سیاه قرار گرفته است. گرجستان یکی از کشورهایی است که در هر دو قارهٔ اروپا و آسیا قرار داشته و یکی از اهداف مقامات سیاسی تفلیس پایتخت گرجستان، عضویت در اتحادیه اروپا است. مردم بومی گرجستان، مردم گرجی مسیحی ارتدکس می باشد.
بسیاری افراد جهت مهاجرت به گرجستان معمولا از طریق تحصیل در گرجستان اقدام می کنند، که پس از اخذ اقامت تحصیلی و اخذ پذیرش تحصیل در گرجستان نسبت به اخذ تابعیت یا شهروندی گرجستان میتوانند اقدام کنند، البته شایان ذکر است این روش یکی از روش های مهاجرت به گرجستان می باشد روش های دیگر نظیر ویزای کار در گرجستان و سرمایه گذاری در گرجستان نیز وجود دارند. تابعیت گرجستان از طریق تولد فرزند در گرجستان از این قاعده در این کشور وجود ندارد.
طول دوره تحصیل در مقطع دکتری در این کشور 3 تا 5 سال است. دانشگاه های کشور گرجستان این امکان را فراهم کرده اند که در مقطع دکتری تحصیل در گرجستان در بسیاری از رشته های علوم مهندسی, مالی, حقوق و ادبیات به زبان انگلیسی و دیگر زبان هایی چون آلمانی, فرانسوی و روسی فراهم باشد.هزینه زندگی در کشور گرجستان به طور متوسط 25% ارزانتر از متوسط هزینه های زندگی در ایران است.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بهاره فرخ آشتیانی
میهمان
بهاره فرخ آشتیانی
30 خرداد ، 1397

سلام
شرایط دریافت بورس دکتری زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه دولتی(ایالتی) تفلیس چیست؟

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x