کد خبر: 10808

تاریخ بروزرسانی : 1396/05/18

بورسیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی توسط موسسه کنفسیوس چین

منابع آزمون دکتری

مؤسسات کنفوسیوس که توسط دولت چین با هدف گسترش فرهنگ و زبان چینی تأسیس شده‎اند و دارای شعبات متعددی هستند و در نهاد‌های آموزشی کشورهای مختلف در کل دنیا گنجانده شده‌اند.

این موسسه یعنی موسسه کنفسیوس کشور چین تعدادی بورسیه تحصیلی در دوره های مختلف در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ را پذیرش میکند.

طی مذاکرات صورت گرفته دولت چین موسسه کنفسیوس با اعطای بورسیه تحصیلی در دوره های مختلف تحصیلات تکمیلی در رشته تحصیلی زبان چینی برای سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ در دوره های مختلف بلند مدت و کوتاه مدت موافقت کرده است.

داوطلبان می توانند با مراجعه به ادرس اینترنتیhttp://Cis.Chinese.cn شرایط پذیرش و اطلاعات تکمیلی را دریافت نموده و برای دریافت استعلام اعتبار نام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم از طریق سایت (grad.saorg.ir) اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

بعد از طی ثبت نام متقاضیان باید فرم شماره ۱ اطلاعات متقاضیان بورس دول را تکمیل کنند و تا تاریخ 10 شهریور سال 96 برابر با ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ به دبیرخانه بورس دول اداره کل بورس و اعزام دانشجویـان وزارت علوم به آدرس الکترونیـکی ( bdiri@saorg.ir ) ارسال نمایند.

بعد از پایان این مدت یعنی 10 شهریور 96 به هیچ درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شدو این یک ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تایید نهایی قبولی بعدا اعلام خواهد شد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x