کد خبر: 17580

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

بیش از ۵۶ هزار نفر در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کردند

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd ، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور(جهت کسب اطلاع ازمدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور کلیک کنید) به منظور پذیرش ۳۱ هزار و ۶۰ نفر در یک هزار و ۳۷۱ کدرشته روز جمعه ۸ دی ماه ۹۶ برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مهلت شرکت در این آزمون به پایان رسیده است و بر اساس آمار نهایی ثبت نام تعداد ۵۶ هزار و ۲۴ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای ۶ و ۷ دی ماه در سایت سازمان سنجش به آدرس  http://sanjesh.org  قابل دسترسی است و داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی آن را دریافت نمایند.

نکته:

در سیستم فراگیر دانشگاه پیام نور ادامه تحصیل در هر رشته ای که داوطلب علاقه تحصیلی آنرا داشته باشد بدون توجه به زمینه تحصیلی قبلی وی امکان پذیر است.
داوطلبان جهت سنجش میزان توانمندی ها و آمادگی تحصیلی خود در رشته مورد علاقه به عنوان دانش پذیر ثبت نام می نمایند. سپس دوره های آموزشی و آمادگی تعدادی از واحدهای درسی رشته انتخابی خویش را به صورت حضوری و یا مکاتبه ای گذرانده و با کسب آمادگی های علمی لازم در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری که توسط سازمان سنجش آموزش کشور به صورت سراسری برگزار می شود، شرکت می نمایند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

همچنین داوطلبان با صرف مدت زمانی کوتاه و با حداقل هزینه، بدون گذر از فیلتر نه چندان سهل کنکور، پس از گذراندن دوره دانش پذیری و احراز شرایط پذیرش، می‌توانند وارد دانشگاه شده و در مقاطع بالاتر دانشگاه های معتبر داخل و خارج از کشور، ادامه تحصیل دهند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x