کد خبر: 15278

تاریخ بروزرسانی : 1402/04/06

تأثیر آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار

منابع آزمون دکتری

 

ایجاد اشتغال پایدار

تأثیر آموزشهای مهارتی فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار

معاون توسعه مدیریت و منابع در نشست تخصصی مدیران کل روابط عمومی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های اجرایی کشور در محل این سازمان برگزار شد،  با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور متولی آموزشهای کوتاه مدت منطبق با نیاز بازارکار و ایجاد اشتغال پایدار است، بیان داشت:  این سازمان  دارای 31 اداره کل در 31 استان و بیش از 600 مرکز آموزشی دولتی و بیش از 12 هزار آموزشگاه آزاد فنی وحرفه ای است.

وی با اشاره به گستره مخاطبان سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور اعلام کرد:  این سازمان آموزش مهارت برای دانش آموزان، دانشجویان، شاغلان، زنان خانه دار، سربازان و زندانیان  و … را برعهده دارد. معاون توسعه مدیریت و منابع بیان داشت : آموزشهای مهارتی فنی وحرفه ای سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور از انعطاف پذیری و انطباق پذیری با نیازهای مهارتی جامعه برخوردار است.

تعداد کل دانشجویان آموزش عالی به تفکیک دوره تحصیلی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با بیان اینکه یکی از مشکلات کشورهای مختلف ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری است، افزود: کشور  ما نیز با مشکل بیکاری مواجه است. وی بیان داشت: آموزش های مهارتی فنی وحرفه ای یکی از متغیرهای تاثیرگذار بر ایجاد اشتغال است و همه دستگاههای اجرایی کشور  برای حل معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار در کشور بایستی با هم همکاری نمایند.

مطلب پیشنهادی :  مردان بیشترین آمار پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری 1403

وی با اشاره به اینکه سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور در راستای اجرای دستورالعمل ستاد امر به معروف و نهی از منکر جلسات و کارگروه های تخصصی متعدد برگزار کرده بیان داشت: این سازمان جهت بهبود فعالیتهای خود از پیشنهادات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استقبال می کند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x