کد خبر: 11539

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

تأیید کمیته سه نفره رشته‌های دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

 

علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اعلام کرد: وجه قانونی کمیته سه نفره تایید رشته های دانشگاه آزاد باید از سوی مجلس اعلام و براساس نامه رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع مورد تایید قرار گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه به این که مجلس شورای اسلامی این قانون را تصویب کرده است بنابراین باید بگوید که این کمیته قانونی است و یا غیر قانونی.

رهایی افزود: ما نمی توانیم بگوییم که این کمیته قانونی و یا غیر قانونی است و افراد دیگر نیز نمی توانند درخصوص این کمیته نظر دهند و تنها مجلس می تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اظهار داشت: تعدادی از رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه بررسی و تعیین تکلیف شده اند اما  بررسی و اعلام نتایج بررسی های برخی از رشته های این دانشگاه هنوز از سوی وزارت علوم باقی مانده است.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

در هفته گذشته منصور کبگانیان از سوی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نماینده این شورا در کمیته بررسی رشته های دانشگاه آزاد منصوب شد و پس از آن وزارت علوم در اطلاعیه ای اعلام کرد که مرجع تصویب و تایید رشته های دانشگاه آزاد وزارتخانه های علوم و بهداشت است و این قانون به وسیله قوانین و مصوبات بعدی مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی منسوخ شده است.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x