کد خبر: 9742

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

تدوین دانشنامه آموزش های علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

دانشگاه جامع علمی  کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخشهای مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشند تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات،منابع مادی وانسانی دستگاه های اجرایی،نسبت به برگزاری دوره های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می کند.

هدف دانشگاه  فراهم آوردن موجباتی برای آموزش نيروی انسانی متخصص و مورد نياز بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور می باشد به نحوی که دانش آموختگان بتوانند برای فعاليتی که به آنها محول می شود. دانش و مهارت لازم را کسب نمايند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی دکتر امید بزرگ حداد  بیان کرد : قرارداد تهیه و تدوین “دانشنامه آموزش های علمی کاربردی”بین بنیاد دانشنامه نگاری ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر حداد با اعلام این خبر گفت: این کتاب برای اولین بار در کل کشور با هدف شناساندن فرهنگ واژگان علمی کاربردی و مهارتی تدوین می گردد.

مطلب پیشنهادی :  این دانشگاه غیرقانونی است

وی افزود: در این قرارداد که بین بنیاد دانشنامه نگاری ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی منعقد شده است مقرر شد دو طرف با تعیین شورای علمی مشترک، اقدام به تدوین کتاب دانشنامه آموزش های علمی کاربردی کنند.همچنین با بیان این که قرارداد تدوین کتاب دانشنامه آموزش های علمی کاربردی در تاریخ 11 تیرماه 96 توسط رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و رئیس بنیاد دانشنامه نگاری ایران به امضاء رسیده است گفت: قرار است این کتاب در مدت 18 ماه تدوین و به چاپ برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتریwww.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x