کد خبر: 12641

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

تمدید ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری دانشگاه علمی کاربردی

منابع آزمون دکتری

 

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آمار ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: تاکنون بیش از ۴۷ هزار نفر در این دوره ثبت نام کردند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به ثبت نام در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند و تاکنون برای ثبت نام در این پذیرش اقدام نکرده اند، مهلت ثبت نام تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۱۱ شهریورماه تمدید شده است.

وی افزود: به متقاضیانی که ثبت نام نکرده اند و متقاضیانی که پیش از این ثبت نام کرده اند، توصیه می شود برای ثبت نام و یا ویرایش فرم ثبت نام خود تا تاریخ ۱۱ شهریورماه اقدام کنند.

توکلی ادامه داد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی – کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ ۲۵۰ هزار ریال (۲۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) اقدام کنند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x