کد خبر: 12147

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

توزیع کارت آزمون استخدامی کشوری

منابع آزمون دکتری

 

مشاور عالی سازمان سنجش دکتر حسین توکلی اعلام کرد: چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روز جمعه سوم شهریورماه ۹۶ برگزار می شود.

توکلی ادامه داد: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۳۱ مرداد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با درج اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی کارت خود را دریافت کنند.برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

اگر متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز ، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

مطلب پیشنهادی :  مردان بیشترین آمار پذیرفته شدگان اولیه آزمون دکتری 1403

نماینده سازمان سنجش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه اول و دوم شهریور صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ ۸:۳۰ صبح و نوبت عصر از ساعت‌ ۱۴:۳۰ بعد از ظهر روز جمعه ۳ شهریور ۹۶ است.در ورودی ِحوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ ۸:۰۰ صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ ۱۴:۰۰ (۲ بعدازظهر) بسته خواهد شد. داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x