کد خبر: 16268

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

توزیع کارنامه آزمون MHLE تا پایان این هفته

منابع آزمون دکتری

این آزمون ویژه دانشجویان داوطلب شرکت در کلیه دوره‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های دولتی است. MHLE را وزارت بهداشت(برای اطلاعات بیشتر در موردآزمون زبان وزارت بهداشت کلیک کنید) درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌کند.

محتوای کلی MHLE و همچنین سیستم نمره‌دهی آن نیز تاحدودی مشابه آزمون MSRT ( برای مطالعه کاربردی درباره آزمون MSRT کلیک کنید) است با این تفاوت که لغات مورد استفاده، تخصصی رشته‌های گروه علوم پزشکی هستند.

این آزمون از چهار بخش تشکیل شده است؛ ۳۰ سئوال شنیداری، ۳۰ سئوال درک مطلب، ۲۰ سئوال واژگان و ۲۰ سئوال گرامر.

برخی از منابع لازم برای شرکت در MHLE عبارتند از:

TOEFL Preparation KIT

Barron’s Barron’s_How_to_Prepare_for the TOEFL – ۱۱th Edition

Longman_Complete_Course_for_the TOEFL

۵۰۴ Essential Words For TOEFL

آزمون MHLE هر سال پنج یا شش بار در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود. تعداد دفعات شرکت در این آزمون نیز محدودیتی ندارد.

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، آزمون دوره ۴۲ زبان MHLE  روز ۱۳ مهر ماه ۹۶ برگزار شد و توزیع کارنامه آزمون MHLEاین دوره تا پایان هفته جاری بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir قابل دریافت می باشد.
کارنامه آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت قرار بود روز گذشته یعتی یکشنبه ۲۳ مهر منتشر شود که با اطلاعیه ای که از طرف مرکز سنجش آموزش کشور اعلام شد این نتایج تا پایان هفته جاری قابل دریافت می باشد.

توجهقابل توجه داوطلبان، ثبت نام در دوره بعد این آزمون (دوره ۴۳) از ۱ آبان شروع خواهد شد و تا ۱۷ آبان ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x