کد خبر: 12962

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

ثبت‌نام آزمون EPT شهریور 96 اغاز شد

منابع آزمون دکتری

نام نویسی آزمون زبان انگلیسی EPT  دانشگاه ازاد شهریور ماه 96 از طریق سامانه مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه از تاریخ 11 شهریور اغاز شده و تا تاریخ 16 شهریور ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

آزمون EPT روز جمعه ۲۴ شهریور ماه ۹۶ در یک زمان در تهران، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان و اهواز برگزار میگردد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه می باشد.

ازمون EPT ازمون زبان دانشگاه ازاد می باشد که 10 سال است در حال برگزاری است . تفاوت این ازمون با ازمون هایی مانند تافل یا ایلتس این است که بخش شنیداری و نگارش را ندارد.حداقل نمره قبولی این ازمون 50 و نمره منفی ندارد و در ایران تا ۲ سال و در خارج از کشور اعتبار ندارد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR ثبت نام نموده و از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون آگاهی پیدا کنند.
لازم به ذکر است بعد از برگزاری آزمون، کلید و سوالات از طریق سامانه یاد شده در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی :  آغاز انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

آزمون راس ساعت ۹ صبح شروع و ۳۰ دقیقه قبل از شروع آزمون داوطلبان باید در جلسه حاضر باشند. پس داوطلبان حتما توجه داشته باشند یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه امتحانی حضور داشته باشند.

ارائه کارت شناسایی معتبر سر جلسه آزمون لازم است. چنانچه اطلاعات سایت با مشخصات فردی داوطلب همخوانی نداشته باشد، از حضور وی در جلسه آزمون جلوگیری به عمل می آید.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x