کد خبر: 15372

تاریخ بروزرسانی : 1401/08/11

ثبت نام بدون کنکور آزمون دانشگاه پیام نور قم

منابع آزمون دکتری

بدون کنکور آزمون دانشگاه پیام

ثبت نام بدون کنکور آزمون دانشگاه پیام نور قم

داوطلبانی که امید خود را از پذیرفته شدن در کنکور سراسری 96 از دست داده اند، به دنبال ثبت نام بدون کنکور آزمون دانشگاه پیام نور مهر و بهمن قم 96-97 هستند.
ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور قم

این ثبت نام معمولا هم زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری می باشد. بنا به سالهای گذشته می توان گفت دفترچه ثبت نام بدون کنکور پیام نور قم برای مهر 96 در مردادماه به همراه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود. همچنین ثبت نام بدون آزمون بهمن 96 هم ، هم زمان با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری صورت می گیرد.

رشته های بدون آزمون پیام نور قم

 لیست رشته های بدون آزمون پیام نور قم هر ساله متغیر است و بسته به ظرفیت خالی دانشگاه قم و معدل شرکت کننده ها تغییر می کند.برای اطلاع دقیق از رشته های تحصیلی که قم به صورت بدون کنکور دانشجو می پذیرد می توانید با مشاورین صدای مشاور همراه باشید.

شرط پذیرش در رشته های بدون آزمون پیام نور قم

مهم ترین شرط پذیرش در این آزمون ها ، معدل است.هر داوطلبی که معدل دیپلم و پیش دانشگاهی بالاتری داشته باشد، شانس پذیرش بیشتری نیز خواهد داشت.
داوطلبینی که مدرک پیش دانشگاهی ندارند چگونه در بدون آزمون پیام نور شرکت کنند؟
نکته اصلی داوطلبانی هستند که مدرک پیش دانشگاهی ندارند. یک راه اصلی وجود دارد برای افرادی که در رشته های نظری تحصیل کرده اند آن هم ثبت نام در مدارس از راه دور و تحصیل از راه دور است. اما مشکل اصلی اوطلبان اگر مدرک فوق دیپلم داشته باشند می توانند از آن مدرک به عنوان معدل پیش دانشگاهی استفاده کنند و کارشناسی پیوسته بخوانند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری (Ph.D) دانشگاه گیلان 1404-1403

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x