کد خبر: 18178

تاریخ بروزرسانی : 1397/03/12

جزئیات انواع بورسیه تحصیلی

منابع آزمون دکتری

جزئیات انواع بورسیه تحصیلی

گرنت

گرنت کمک هزینه تحصیلی است که دانشجو با این کمک هزینه فقط ملزم به درس خواندن می باشد.

 گرنت پژوهی (GRANT)چیست؟ 

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی به دانشجویان ممتاز تعلق میگیرد. بورسیه تحصیلی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانشجو تعلق می گیرد و باعث رشد دانشجو میگردد. در این نوع از بورسیه بخش یا کل شهریه دانشجو پرداخت میگردد.

دستیار تحصیلات تکمیلی

این نوع به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد و دکتری تعلق میگیرد. شامل دستیار تحقیقات ، دستیار استاد و دستیار اداری اجرایی می باشد . حقوق دریافتی در این نوع بین 10 تا 22 هزار دلار در سال می باشد .

دستیار استاد

این کمک هزینه از طریق مدیرگروه و یا اساتید دانشگاه ها ارائه میشود . این کمک هزینه از منابع مالی خارج از دانشگاه از سازمان ها و شرکت ها بابت انجام پروژه تحقیقاتی تامین میشود .

دستیار تحقیقات

کمک هزینه های این نوع را می توانید از اساتید در رشته خود دریافت نموده و الزاما فقط از طریق استاد راهنما ارائه نمی شود. حوزه فعالیت توسط استاد راهنما مشخص می شود .

کارآموزی

کاراموزی در حین تحصیل اتفاق می افتد و به عنوان یک کار نیمه وقت برای دانشجو در نظر گرفته میشود . این نوع برای افزایش مهارت دانشجو می باشد . علاوه بر درامد به عنوان سابقه کار در نظر گرفته میشود .

فرصت های مطالعاتی

برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رخ میدهد و راهی برای تقویت علمی دانشجویان می باشد.(برای تکمیل اطلاعات خود میتوانید افزایش فرصت های مطالعاتی در دوره دکتری را کلیک کنید)

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x