کد خبر: 15056

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/08

حل مشکل ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه

منابع آزمون دکتری

 

 

دانشجویان دانشگاه علامه

حل مشکل ادامه تحصیل دانشجویان دانشگاه علامه

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی بیان کرد: زمانی که مسئولیت دانشگاه را برعهده گرفتم حدود ۹۰ نفر از دانشجویان به گونه ای مشکلات مختلفی برای ادامه تحصیل داشتند که مشکل ۸۵ نفر از آنها برطرف شده است. وی ادامه داد: از این افراد دو دانشجو تمایل به ادامه تحصیل نداشتند و به دانشگاه مراجعه نکردند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل سه نفر از این دانشجویان نیز هنوز برطرف نشده است که امیداوریم با رایزنی با وزارت علوم و دستگاه های مرتبط بتوانیم مشکل این دانشجویان را نیز برطرف کنیم. رئیس دانشگاه علامه طباطبایی عنوان کرد: طبق آمار مشکل ۹۰ درصد دانشجویان این دانشگاه که نمی توانستند ادامه تحصیل دهند برطرف شده است. تعداد زیادی از این دانشجویان فارغ التحصیل شده اند.

اطلاعیه ثبت نام دکتری علامه طباطبایی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

باید توجه داشت که : در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبائی در جایگاه بزرگ‌ترین دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور و به‌عنوان دانشگاه پیشرو در دستیابی به رشد و توسعه و دانش در حوزه علوم انسانی و اجتماعی کشور به لطف بهره‌مندی از توانمندی و شایستگی‌های گران‌سنگ اعضای هیئت علمی و پژوهشگران خود، منشأ خدمات ارزشمندی به جامعه بوده است. بسیاری از چهره‌های برجسته علمی، سیاسی، اجرایی و چهره‌های ماندگار و بنیان‌گذاران دانش‌های مختلف انسانی و اجتماعی از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه بوده‌اند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x