کد خبر: 18666

تاریخ بروزرسانی : 1397/07/01

دانشگاههایی که متقاضیان بورسیه را پذیرش نکردند جریمه شدند

منابع آزمون دکتری

متقاضیان بورسیه

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه ۲۰۰ هیات عالی جذب اعضای هیات‌علمی و متقاضیان بورسیه دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی‌نژاد در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

 

با توجه به عدم پذیرش متقاضیان راتبه «بورسیه» در برخی دانشگاه‌ها مقرر شد؛ تا به این دانشگاه ها در آن رشته بورسیه تا مدت ۵ سال سهمیه‌ای اختصاص پیدا نکند.

 

در شروع این جلسه افراد معرفی شده برای عضویت در هیات اجرایی و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه جهرم، ملایر، منابع طبیعی گرگان، فرماندهی و ستاد آجا، یاسوج، شهرکرد، فرهنگیان، کوثر اسفراین، علوم پزشکی اراک، علوم پزشکی قزوین، علوم پزشکی همدان، علوم پزشکی ایلام، علوم پزشکی سمنان، علوم پزشکی لرستان و علوم پزشکی مازندران موفق به کسب رأی اعتماد اعضای هیات عالی جذب شدند. (برای اطلاع از موارد غیرقانون دانشگاهها در جذب هیات علمی کلیک کنید)

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام آزمون دکتری رشته‌ های داروسازی از اول اردیبهشت

در ادامه جلسه اعضاء با توجه به نپذیرفتن متقاضیان راتبه «بورسیه» در برخی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی مقرر کردند تا به ‌منظور الزام این دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی نسبت به پذیرش این افراد برای دانشگاه‌هایی که در همان رشته راتبه اعلام نیاز می کنند به مدت ۵ سال سهمیه‌ای اختصاص پیدا نکند. (جهت کسب اطلاع از ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید)

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x