کد خبر: 10848

تاریخ بروزرسانی : 1396/05/18

دانشگاه جیرفت عضو سامانه تحقیقات و نوآوری اتحادیه اروپا

منابع آزمون دکتری

روابط عمومی وزارت علوم گزارش داد : دانشگاه جیرفت در سامانه تحقیقات و نوآوری اتحادیه اروپا عضو شده است و هدفش مشارکت در پروژه های تحقیقاتی اتحادیه اروپا می باشد .

دانشگاه جیرفت کد اختصاصی دریافت نموده و می تواند با دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی اروپا و خاور میانه مشارکت علمی و پژوهشی داشته باشد.

از این به بعد با به وجود امدن شرایط برای انجام طرح های تحقیقاتی مشترک بین المللی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه جیرفت با مرکز تحقیقات و نوآوری اتحادیه اروپا اعضای هیئت علمی این دانشگاه از طریق دفتر همکاری های علمی بین المللی می توانند از این فرصت به وجود امده استفاده کنند.

این دانشگاه تا امروز با دانشگاه های معتبر دنیا توافق نامه همکاری در زمینه های توسعه ارتباطات علمی امضا نموده و در همین جهت اعضای هیئت علمی می توانند طرح های گسترده ای را با دانشگاه های خارجی طرف قرار داد انجام دهند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دانشجو استعداد درخشان دکتری دانشگاه ارومیه در سال 1404-1403

یکی از برنامه های بخش تحقیقات و نوآوری اتحادیه اروپا برنامه حمایت های مالی ماری کوری و افق تحقیقات و نوآوری  ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا می باشد .

جزئیات بخش تحقیقات و نو آوری اتحادیه اروپا، فراخوانهای ارسال پروپوزالهای مختلف تحقیقاتی و مهلت ارسال آنها از طریق آدرس های زیر قابل دریافت است:

https://ec.europa.eu/research/participants/portal/desktop/en/home.html

http://ec.europa.eu/research/index.cfm

www.phdphd.org

 

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x