کد خبر: 10138

تاریخ بروزرسانی : 1401/10/02

دانشگاه سیدنی (University Of Sydney) استرالیا

منابع آزمون دکتری

دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی که در شهرسیدنی واقع شده به عنوان اولین دانشگاه استرالیا محسوب می‌شود که در سال ۱۸۵۰ تأسیس شد.امروزه این  دانشگاه  با داشتن رشته های متنوع  تحصیلی و بهره‌مندی از کادر مجرب و کارآزموده، اساتید و محققان، دانشجویان زیادی را از سراسر نقاط  دنیا  به خود جذب می‌نماید. دانشگاه سیدنی با توجه به قرار گرفتن در شهر زیبا و مدرن سیدنی، توان مالی در زمینه تحقیقاتی بسیار بالا و قرار گرفتن در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان از لحاظ علمی و اعتباری یکی از بهترین دانشگاه‌های استرالیا و حتی جهان بوده و ترکیبی از دانشجویان از حدود ۷۰ کشور جهان در آن مشغول به تحصیل و پژوهش هستند. .

اخذ پذیرش در مقطع PhD و دکترای حرفه ای دانشگاه سیدنی استرالیا: یک مدرک ارشد و یا یک مدرک لیسانس با نمرات ممتاز درجه 1 و یا درجه 2 (بخش بالایی)- گذراندن یک آزمون صلاحیت در یک مدرک استاندارد معادل با مدرک لیسانس با نمرات ممتاز درجه ی 22 (بخش بالایی)

ددلاین بورسیه های بین المللی دانشگاه سیدنی استرالیا

آخرین مهلت اپلای در بورسیه ی USYdIS برای دوره هایی که در جولای شروع می شوند: 31 جولای/ 15 دسامبر (هر سال)

بورسیه جوایز شایستگی تا 34 می هر سال ارائه می شود.

بورسیه های UPA دوبار در یک سال ارائه می شوند. اپلای برای راند اول در سپتامبر و اپلای برای راد دوم در می شروع می شود. راند اول برای پذیرش دوره های تحقیقاتی اول یا دوم یعنی ژانویه تا مارچ سال تحصیلی بعدی و راند دوم برای پذیرش دوره های تحقیقاتی سوم و چهارم یعنی جولای تا اکتبر همان سال می باشد. ددلاین ای بورسیه ها تا 9 صبح 17 اکتبر تمدید شد.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x