کد خبر: 14065

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/15

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در نظام رتبه بندی جهانی تایمز ۲۰۱۸

منابع آزمون دکتری

 

روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد : دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از بین ۱۸ دانشگاه ایرانی رتبه اول را به دست اورد و دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت ایران، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیرطوسی، صنعتی شریف، تبریز، تهران و علوم پزشکی تهران در جایگاه دوم قرارگرفتند.

اطلاعیه ثبت نام از نو دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

و دانشگاه های فردوسی مشهد، گیلان، اصفهان، شهیدبهشتی و شیراز در جایگاه سوم قرار گرفتند. این درحالی است که دانشگاه های الزهرا، بیرجند، یزد و زنجان در جایگاه بیش از ۱۰۰۰ قرار دارند.

نظام رتبه بندی THE از ۱۳ شاخص در ۵ گروه اصلی جهت ارزیابی جامع دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استفاده میکند. این شاخص‌ها در ۵ گروه کلی به صورت زیر دسته بندی شده اند که نمره دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در هریک از این گروه ها از ۱۰۰ در پرانتز آورده شده است که شامل: Teaching محیط آموزشی با %۳۰ امتیاز از کل (۲۴.۸)،Research ابعاد، درآمد و اعتبار پژوهش با %۳۰ امتیاز از کل (۱۲.۲)، Citations نفوذ علمی از طریق برآورد تعداد ارجاعات با %۳۰ امتیاز از کل (۹۹.۱)،Industry income درآمدهای صنعتی، انتقال علم به صنعت با %۲.۵ امتیاز از کل (۵۶.۱) و International outlook چشم اندازه بین المللی، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و نوع تحقیقات با %۷.۵ امتیاز از کل (۱۵.۵) می‌باشد.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز در دوره دکتری (Ph.D) دانشگاه گیلان 1404-1403

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک https://www.timeshighereducation.com مراجعه نمایید.

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x