کد خبر: 12093

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/11

دانشگاه ملایر تنها دانشگاه ایرانی دریافت کننده پژوهانه ۲۰۱۷ اتحادیه اروپا

منابع آزمون دکتری

طبق نتایج اعلام شده اتحادیه اروپا دانشگاه ملایر تنها دانشگاه ایرانی در سال ۲۰۱۷ بود که توانست پژوهانه از اتحادیه اروپا برای هر دو پروپوزال ارائه شده خود دریافت کند.

وزارت علوم گزارش داد : در جهت ارتقای جایگاه علمی دانشگاه و با همکاری مدیریت اموربین الملل دانشگاه ملایر 2 پروپوزال با همکاری دانشگاه های معتبر اتحادیه اروپا توانستند از حمایت مالی اتحادیه اروپا استفاده کنند.

دانشگاه ملایر نخستین قرارداد علمی- پژوهشی در طرح اراسموس پلاس اتحادیه اروپا را با MontPellier SupAgro School of Agricultural Technology کشور فرانسه به مبلغ کلی ۴۳۵,۴۳۰ یورو  و دومین پروژه بین المللی دانشگاه در سال ۲۰۱۷ نیز با Vilnius Gediminas technical University کشور لیتوانی به مبلغ ۴۷۵,۰۰۰ یورو امضا شد.

طبق این قراردادهای بین المللی در 2 سال متوالی و در چارچوب برنامه Mobility Credit اتحادیه اروپا، تبادل استاد و دانشجو، تبادلات مشترک علمی و انجام پروژه های تحقیقاتی بین دانشگاه ملایر و MontPellier SupAgro School of Agricultural Technology و Vilnius Gediminas technical University طبق تفاهم طرفین در مورد رشته ها و مقاطع تحصیلی مورد مشارکت با حمایت مالی اتحادیه اروپا (EU) انجام خواهد گرفت.

این دانشگاه در سال ۲۰۱۵ نیز موفق به اخذ گرنت پژوهشی برای پروژه GeoNetC به مبلغ یک میلیون یورو از اتحادیه اروپا شده بود. و بر اساس این قرارداد ها یک از دانشگاه های موفق در بخش روابط بین الملل وزرات علوم، تحقیقات و فناوری به حساب می اید.

مطلب پیشنهادی :  آغاز ثبت نام دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

طبق آیین نامه ای که توسط معانت علمی و فناوری ریاست جمهوری مصوب شد، به منظور ارتفای کیفیت رساله های دکتری در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور، گسترش نهضت تولید علم و حل علمی مشکلات کشور، تقویت و تسهیل حضور و تلاش تمام وقت دانشجویان دکتری در دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی، در راستای تحقق اهداف چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران مبنی بر دستیابی به جایگاه اول علمی و فناوری در منطقه آسیای جنوب غربی، آیین نامه اجرایی طرح اعطای پژوهانه به دانشجویان دکتری تصویب شد.

طبق این قانون مسئولان علمی کشور موظف اند 5 میلیون تومان به دانشجویان دکتری تعلق می گیرد 35 درصد آن بعد از تایید و تصویب رساله دکتری 35 درصد بعد از ارائه گزارش پیشرفت 50 درصد از کار و 30 درصد اخر بعد از دفاع پایان نامه و تایید استاد راهنما پرداخت می شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x