کد خبر: 8931

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/06

دسترسی به نرم افزار بررسی اعتبار نگارشی مقالات Write-check

منابع آزمون دکتری

دسترسی به نرم افزار بررسی اعتبار نگارشی مقالات Write-check

iThenticate یک سرویس پیشرو و یک نرم افزار حرفه ای برای بررسی اعتبار نگارشی مقالات ، تشخیص سرقت ادبی و فن آوری پیشگیری از آن است که توسط ناشران علمی و گروه های پژوهشی در سراسر جهان پشتیبانی و استفاده می شود، بصورتی که اطمینان لازم از اصالت پیش نویس مقاله را قبل از انتشار ایجاد مینماید.

سرقت ادبی به چه معنی است؟

iThenticate به سردبیران، نویسندگان و محققان کمک می کند تا با مقایسه نسخه های پیش نویس مقاله خود با بیش از 56 میلیارد صفحات وب و 150 میلیون اثر منتشر شده از بیش از 300 انتشارات علمی که عضو Cross Check هستند، از سوء رفتار درمورد سرقت ادبی جلوگیری نمایند.

چارچوب یک پایان نامه

با کمک این بانک اطلاعاتی گزارش دقیق درصد سرقت ادبی با ارایه مستندات کامل از منبعی که کپی برداری صورت گرفته است، در زمانی کوتاه انجام میشود.نخستین اطلاعات در سایت خواجه نصیر الدین طوسی قابل مشاهده است.

مقاله اصیل پژوهشی(original research)

مقالات پژوهشی حاصل تحقیق و پژوهشی خود نویسنده هستند. محقق یافته ها و نتایج آزمایشات خود را در قالب مقاله بیان می کند. در مقاله پژوهشی به موضوعاتی می پردازیم که قبلا در مورد آن تحقیق انجام نشده و در واقع یک سوال بی پاسخ بوده است. پژوهشگران و محققان استقبال زیادی از این نوع مقالات دارند و به دلیل جدید بودن موضوع تحقیق و نو بودن نتایج، از شانس بیشتری برای چاپ در مجلات داخلی و خارجی برخوردارند.
ساختار مقاله پژوهشی از معرفی، روش ها، نتایج و بحث تشکیل شده است. رعایت قواعد اخلاقی در نوشتن مقاله علمی بسیار اهمیت دارد. هیچ گاه نباید با بزرگ نمایی ارزش کار خود را بیشتر نشان دهید و با با ارزش کردن تحقیقات پیشین برای خود اعتبار کسب کنید. زیرا در صورت نبود تحقیقات پیشین، تحقیقات شما معنایی پیدا نمی کرد. در واقع اجتناب از سرقت ادبی در مقالات پژوهشی از مهم ترین بحث هاست.

راهنمای تدوین پروپوزال

لیست موضوعات مقاله، پایان نامه و رساله دکتری

موضوعات پایان نامه علوم انسانی

موضوعات پایان‌نامه فنی و مهندسی

موضوعات پایان‌نامه علوم پایه

موضوعات پایان‌نامه مهندسی کشاورزی

موضوعات پایان‌نامه هنر

موضوعات پایان نامه زبان

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x